Dzisiaj jest 05 lip 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:27 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
Witam. Mam problem. Max Yamahe aerox. Wszystko sportowe, 70ccm. Jeżdziłęm na tłumiku zx do mementu aż mi się znudził. postanowiłem kupić sobie yasuni c21. dziś przyszedł i więc wziąłem się do przykręcenia. przykręciłem odpaliłem pochodził rozgrzał sie, ale nie chce wejsc na większe obroty. jego terażniejszy v-max to 55 km/h, co nie jest nawet połową wcześniejszego na tłumiku zx. co może byc przyczyną nie wchodzenia na obroty ? podniosłęm tylnie koło do góry i odkręciłem cała manete, doszedł do pewnego momentu, zatrzymały się obraty i nagle skuter wszedł na bardzo duże obratu, jak nigdy dotąd. ale po zetknięciu się znów z ziemią schodzi i nie ma siły się wbić na większe... proszę o pomoc :D skuter stygnie :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 gru 2012, 20:52
Posty: 206
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
jesli nie masz pojecia o tuningowaniu regulowanu to po co ruszasz ? zachwile bedzie ze wgl Ci nie pojedzie, pierwsze poznaj prace silnik regulowania i bierz się za TTTTJUNING , regulacja :<




_________________

Ałeroks
Speedfight




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:33 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
,,regulacja" ale czego ? gażnik ? czy coś głębiej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:43 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Zapewne gaźnik za mały i za mocny masz wydech kup c16 sprzedaj c21 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Założyłeś dwa posty jednocześnie. Marcin757 to samo mu napisałem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:49 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Cóż taka prawda bierze się za tuning che zrobić skuter na full tuning a nie wie co kupić,kupił za mocny wydech i jeszcze nie ma gaźnika pewnie 19mm siedzia a jak 17,5 to już całkiem się nie wypowiadam :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
C21 to mocny racing, w zasadzie high end'owy. A tu trza kupe kasy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:54 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
wczesniej bylo wszystko ok :D z zx latał 120 więc o czymś to świadczy. teraz kupiłem c21 i się zamulił...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 19:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Polecam Ci tecnigas RS2, cichszy w porównaniu do yasuni i powinien Ci się zgrać z Tym "sportem".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:01 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
a jeśli bym się zdecydował jednak na pozostaniu przy c21 to co idzie do wymiany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
A jaki masz ten cylinder ? Gaznik ?




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:11 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
pod c21 wypadało by wrzucić "twardy" napęd bo to wydech racingowy:P bo teraz to pewnie nie wchodzi on w rezo xD więc gaźnik i cylek to narazie sprawa drugorzędna wg mnie




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2014, 20:15 przez pypu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wał, łożyska, uszczelniacze, KIT cylindra, gaźnik, filtr powietrza, króciec ssący, zawór membranowy, zapłon, wariator, korektor momentu obrotowego, sprzęgło (komplet), przełożenia. Więcej grzechów nie pamiętam. Do tego bierz kredyt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:17 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
cylek z najwyżeszj półki :D stage 6 . wariotor dzwon rolki wszystko nowe i sportowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
witek1602 Spoko ale to nie pod ten tłumik. Kupiłeś tłumik za jakieś 1300zł przeznaczony do wyścigów. Zrozum, że to nie ma szans wejść w rezonans strumieniowy. Nie ta klasa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:25 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
czyli tyle kasy w dupe :/ może ktoś chce kupić c21 ?? hahahah db dzięki za porade. coś wymyślę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:28 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mogę się zamienić za yasuni r z twoją dopłatą :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:34 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
zamienię za lasera x-pro i worek kartofli :D


PS a w skucie podstawa to dobrze wyregulowany napęd inaczej to nie ma sensu modyfikowanie tego... moim zdaniem to ten wydech nawet na seryjnym cylindrze z dobrą regulacją jeździłby nienagannie ;) oczywiście wiadomo, że nie byłby wykorzystany w 100% ale napewno wysoko bo wysoko ale rezonans by był nie ma innej opcji :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
pypu oczywiście, że jeździłby, nawet z tłumikiem od STAR 266. Tyle, że serie lubią "ciągnąć od dołu" (bez skojarzeń :D). Na tej klasie wydechów jedyne co osiągniesz to ujowy start i ujowy v-max. Nie da się tego wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 20:41 
*

Rejestracja: 30 kwie 2014, 19:18
Posty: 29
Pojazd: Gilera Stalker
ale sam jedzie 55 ale jak podniesiemy koło do gółry to obraty są bardzo wysokie, az cały lata... tak jak powinno byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy