Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 17:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2014, 14:26 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:12
Posty: 11
Pojazd:
Witam mam pytanie mam pytanie co w takiej sytuacji. Mam cylinder na nicasilu ,ale ma ze 3 ryski takie nie duże. Co wtedy szilf czy honowanie ? W ogóle ktoś może opisać profesjonalnie czym te 2 metody się różnią? Po takim szlifie czy honowaniu tylko tlok pod wymiary tak ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 maja 2014, 14:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nicasilu się nie szlifuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 20:05 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Tylko honowanie jest możliwe zapewne mowa o airsalu też jestem w takiej samej sytuacji tylko że u mnie jest 1 rysa i teraz kupiłem chine,jutro będę ją miał i jakoś na czerwiec planuje zakup nowego cylindra airsal bo teraz nie ma go na mielochu dostępnego honowanie z tego co widziałem ceny to ok 200 zł także wybór jest Twój




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 20:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ja bym wolał tulejowanie.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 20:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Tulejowanie to koszt ok. 400 zł, a za tą kase masz nowy cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 20:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dawidovvy pisze:
Tulejowanie to koszt ok. 400 zł, a za tą kase masz nowy cylek.

X2 potwierdzam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 22:20 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:12
Posty: 11
Pojazd:
wiem tuleje można wbić,ale jej nie chcę,bo większa temperatura itp. Co do nowego cylka to nie jest on do 50 więc nie kosztuje 500 stow tylko okolo 1k zł , czyli jak dam cylek na nicasilu do honowania to bd to wyglądało jak szlif,ze takie rysy będą na całym cylku i do tego tłok pod wymiary? Jakieś wady/zalety tego honowania ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 22:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Poczytaj po co robi sie honowanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy