Dzisiaj jest 28 wrz 2024, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2014, 14:31 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
Witam ponownie ! Otóż problem polega na tym że skuter osłabł po 60km jady z jedną przerwą prędkość od około 50 km/h do nawet 90km/h pod koniec jak wracałem do domu skuter osłabł a mianowicie słabo się wkręcał na obroty, na pełnej lekko przerywa a jak chwyci to już nie. Cym to może być spowodowane? Dodam jeszcze że mam wydech leo vince zx, gaźnik tec rancing 17,5 i filtr srożkowy polini air box. Są problemy z gaźnikem bo iglica jest na samym dole, śrubka od mieszanki na maxa wkęcona, dysza malutka nie pamiętam jaka ale jest malutka i mam jeszcze filt oklejony taśmą. Na takich ustawieniach chodził najlepiej. Zdjęta taśma z filtra powoduje że skuterem nie idzie jeżdzic na pełnej manecie bo inaczej (buuu) aż zgaśnie. Problemy z gaźnikem pojawiły się po zimię a w zimę zamontowałem wszystkie te części wyżej wymnienone. Nie umiem go wyregulować. W krućcu od filtra zawsze jest paliwo. Skuter przechylony na lewą strone to zaczyna lecec paliwo przez filtr powietrza. Co to może być? Prosił bym o jakieś konkretne odpowiedzi. Czegoś nie zrozumieliście to piszcie ale jednak prosze o odpowiedzi bo ten skuter mnmie już powoli zaczyna wkurzać. Sory że się rozpisałem ale chciałem wszystko opisać :) .
Z góry dzięki!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 kwie 2014, 14:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli to cylek seria to po co ci ten stożek? [chcesz zwiększyć spalanie] na tej małej dyszy nie wróże ci długiej i owocnej jazdy , kup dysze na początek 75-80 ,odklej ten zaklejony filtr i reguluj ,licz się z zwiększonym spalaniem, jeśli masz kranik podciśnieniowy to go sprawdź czy trzyma ,następnie zaworek iglicowy w gaźniku czy domyka i płytki membrany czy nie mają prześwitu[to są rzeczy przez które może pojawiać się paliwo w filtrze powietrza, jak nie ogarniasz to do mechanika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2014, 15:30 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
ok dzięki posprawdzam ale nie dziś bo niedziela i święta itd. :) Cylek to 60 ccm. Nie wiem czy wiesz ale trudno jest dostać oryginalny filtr powietrza, juz go tak kupiłem ale jedno co dobrze kupiłem to fitlr gąbkowy :) a nie siatkowy, bo taki był. Jak by co to mogę jeszcze liczyć na twoją pomoc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2014, 16:02 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Z ceną ostro pojechane http://allegro.pl/kymco-super-9-s9-dolo ... 31153.html zapytaj może spuści taniej , sama pokrywa nowa to 35zł w skiepie,ale pewnie i tak wyjdzie drożej niż Twój cylinder :| , co do słabnięcia niedoregulowany gaźnik + raczej niskiej jakości cylinder i 60km to czego się spodziewać , dodatkowo przy takiej trasie nawet w przekładni robi się gorąco sprężyna i sprężnki trochę mogą miękknąć i nie idzie tak w obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 19:52 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
No pojechane i to bardzo. Niestety pisałem już chyba 2 tyg temu do tego pana czy by spuścił z ceny ale jednak nie, bo wie że innych filtrów nie dostanie nigdzie indziej jak ktoś ma skuter na części. Dzisiaj jednak mi się nudziło i wprowadziłem skuter do kotłowni gdzie go rozebrałem. Mębranki są dobre nie odstają, kranik jest dobry, gaźnik cały wyczyszczony z filtrem powietrza i zaworek również wydaje się spoko. Jest już dobrze jak skuter przechylony to nie leci paliwo. Ale nadaj pozostaje problem z jazdą na pełnej manecie.

Już powoli ogarniam skuter. Zdjełem taśme z filtra odkręciłem o 2 obrotu śrubkę od mieszanki i skuter wkońcu dostał wolne obroty. :D Z jazdą na pełnej manetce dalej jest problem ale nie trundo było usłyszeć
gdy po odkęcenu manetki dostał muła (buuu) po opuszczenu gazu strzelił z tłumika, czyli że dostaje za dużo paliwa. Dysza malutka, Iglica na samym dole więc nie wiem gdzie i kiędy mógłby dostawać aż tyle paliwa. Zauważyłem również że jak skuter postoi z pół godziny to przez wężyk od paliwa nie leci paliwo ale jak zdejme wężyk zaraz jak go zgasze to leci ale nie przelewa się nigdzie nawet przez filtr. Czy jak wymienie kranik to bedzie ok. ?

-- 22 kwie 2014, 0:28 --

szybkikymcos9 pisze:
No pojechane i to bardzo. Niestety pisałem już chyba 2 tyg temu do tego pana czy by spuścił z ceny ale jednak nie, bo wie że innych filtrów nie dostanie nigdzie indziej jak ktoś ma skuter na części. Dzisiaj jednak mi się nudziło i wprowadziłem skuter do kotłowni gdzie go rozebrałem. Mębranki są dobre nie odstają, kranik jest dobry, gaźnik cały wyczyszczony z filtrem powietrza i zaworek również wydaje się spoko. Jest już dobrze jak skuter przechylony to nie leci paliwo. Ale nadaj pozostaje problem z jazdą na pełnej manecie.

Już powoli ogarniam skuter. Zdjełem taśme z filtra odkręciłem o 2 obrotu śrubkę od mieszanki i skuter wkońcu dostał wolne obroty. :D Z jazdą na pełnej manetce dalej jest problem ale nie trundo było usłyszeć
gdy po odkęcenu manetki dostał muła (buuu) po opuszczenu gazu strzelił z tłumika, czyli że dostaje za dużo paliwa. Dysza malutka, Iglica na samym dole więc nie wiem gdzie i kiędy mógłby dostawać aż tyle paliwa. Zauważyłem również że jak skuter postoi z pół godziny to przez wężyk od paliwa nie leci paliwo ale jak zdejme wężyk zaraz jak go zgasze to leci ale nie przelewa się nigdzie nawet przez filtr. Czy jak wymienie kranik to bedzie ok. ?

Pomoże ktoś ?

-- 25 kwie 2014, 7:52 --

pomoże ktoś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 11:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
U mnie na takim kraniku nie sprawnym jak u cb skuter nie ściągał tylko wszystkiego paliwa z baku. Ale po wymianie jest ok. Kup kranik i sprawdź.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 15:52 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
ok w poniedziałek bede już go miał. Dzisiaj wstawiłem gaźnik oryginalny 14 po założeniu na dyszy 92 skuter odpalił z pierwszego i trzymał obroty, ale nadal nie jdzie jeżdzić na pełnej manetce. Wychodzę z założenia że to nie wina żadnego z tych gaźników, to coś innego musi go blokować. Zapomniałem napisać że kruciec ssący został przerobiony tzn. odcięte zostało mocowanie na śruby i powiększenie wlotu i pod cylindrem jest uszczelka z tektury zrobiona bo oryginalna rozerwana a nowej nie moglem nigdzie dostać. Wymienię kranik w poniedziałek i zaraz zdam relacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 16:18 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
a gruba ta tektura ? , kruciec jak szczelny nie szkodzi ,wiele osób ma rozwiercony pod 17-19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 14:28 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
tektura nie jest gruba, jest grubości normalnych uszczelek kupionych w sklepie. A łączenie gaźnika z krućcem jest chyba szczelne bo nic nie widać, żadnego zacieku paliwa. Zauważyłem również że osadza się brud, patrząc na cylinder od góry na łaczeniu się cylindra z karterami. Ale wydaje mi się że to brud z koła tam leci dlatego takie brudne. Już nie mam sił do tego skutera, chce go sam zrobić ale nie po warsztatach mechanicznych chodzić, nie wiem czy wiecie ale dla mnie to jest wstyd mieć skutera, uczyć się za mechanika, a nie wiedzieć co mu dolega. :( Oczywiście z waszą pomocą bedzie łatwiej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 17:22 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Już myślałem że przez uszczelkę , ludzie takie kartony :mrgreen: zakładają że głowa mała, strasznie ciężko naprawiać na odległość :wink: , filtr powietrza chcesz jeszcze kupić ? http://allegro.pl/filtr-powietrza-kymco ... 19305.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 12:50 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
nie już nie. :D mam wójka w niemczech to zadzwoniłem do niego i okazało się że mieszka 5 min drogi do serwisu kymco, za jakieś 2 tyg. bede miał nówkę. Ale filtr tu nie pomoże to coś jest w silniku rozjebane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:24
Posty: 199
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS 2t Naked
jak coś mam filtr powietrza :D a jeśli coś innego chcesz odzywaj się na pw ! :mrgreen:




_________________

MoNster Kymco Agility SuMMeR Projekt 2014 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 21:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Pierwsza sprawa to uszczelka ( od niej masz tłusty osad nad cylindrem. smuggler ma je(kody : 17122-KEB7-900, 17111-KEB7-900 7,50pln/szt) to są uszczelki A,B czyli pod króciec i pod zawór membranowy -oryginalne. Następnie sprawdź szczelność na króćcu i gaźniku czy an tym połączeniu nie ma lewego. Następnie walisz w kranik ,zdejmujesz te taśmy i regulujesz.


Co do tych 60km to jaki masz przebieg na pasku i centralce?




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 15:45 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
pasek i centralka nwm ale jak go kupiłem to nie zmieniałem nic w napędzie oprócz rolek i sprężynek bo były zużyte. Pasek wygląda dobrze centralka nwm. Jak go kupiłem to miał około 17k Km nastukane a ja zrobiłem do tego 1k500 około km. W sobote się pobawię z uszczelkami bo już mam pod cylek a na krućiec nie potrzebuje, bo juz chyba wspominałem że króciec jest przerobiony z mocowania na śruby na wcisk ale też zobacze czy nigdzie nie łapie.

-- 01 maja 2014, 5:06 --

Kranik wymieniłem, i dalej to samo. W sobotę rozbieram silnik i wymieniam wszystkie uszczelki jakie mogą być, ziemeringi też i wymienię dla spokojności króciec gumowy. Jak narazie wymieniłem cewkę zapłonową i fajkę, świece z długim gwintem bo była z krótkim, kranik podcisnieniowy i dalej to samo. Dodam jeszcze że w zimę wymieniałem uszczelki pod cylindrem i głowicą po tem został odpalony lecz nie dodawałem gazu, dwa dni pózniej zamontowałem wydech leo vince zx, gaźnik 17,5 i filtr stożkowy i wtedy zaczeły się problemy przed zimą i przed wymiana uszczelek było ok.

-- 03 maja 2014, 3:43 --

wymienione:
- Kranik podciścieniowy
-świeca
-pierścienie
-cewka zapłonowa z fajką
- króciec gumowy łączący gaźnik z króccem
- płytki membrany
- wszystkie uszczelki pod głowicą, cylindrem, pod zaworem membranowym, na łączeniu bloku silnika siemeringi wału z oby dwóch stron.
wszystko ładnie pięknie uszczelnione.
Skuterem dalej nie idzie jeżdzić na pełnym gazie. Macie jeszcze jakieś pomysły? Może jakieś dysze? Jak cos to piszcie, już tyle wydałem to następne pare zł mnie nie zbawi. jak chcecie mogę nagrać wam filmik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 16:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to pozostaje dysza,pasek centralka, zacząłbym od dyszy , jeśli sprawdzałeś jaki kolor ma świeca,nie sugeruj się tym że pasek dobrze wygląda, on też się zużywa, zmierza jaką ma szerokość i porównaj z nowym do twojego modelu skutera, jeśli części mają tyle naklepane km,to wymieniaj a się nie zastanawiaj że wyglądają dobrze,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 20:01 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
noo tak wiem, bede wymieniał, pasek, wariator malossi, centralkę i dzwon. Świeca ma kolor czarny, jak już pisałem po dodaniu gazu silnik za(buczy) po odjęciu gazu strzeli z tłumika, z kołem w powietrzu puszcza marchewy czyli coś ognio podobne. Jaką dysze założyć? Na jakim poziomie ustawić iglice żeby się najlepiej regulowało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy