Dzisiaj jest 24 lut 2025, 21:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2014, 16:02 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Witam, w tym roku udało mi się namówić rodziców na przeróbkę skuterka.Zamówiłem już wydech LeoVince ZX do CPI Popcorn.
Obecnie rozważam kupienie modułu,dyszy i przedłużki i chciałbym was prosić o pomoc.
Jaki moduł z allegro (najlepiej link)
Jaka dysza ?
Jaka przedłużka ? Myślałem nad tą ponieważ wiele osób ją poleca : http://allegro.pl/przedluzka-amortyzato ... 47556.html

Kolejne pytanie to gdzie w tym skuterku są blokady ? Szukałem blokad na wariatorze i nie mogłem znaleźć.Są tutaj blokady na gaźniku ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 maja 2014, 19:22 
*

Rejestracja: 14 wrz 2013, 15:32
Posty: 9
Pojazd: CPI Formula R 50
Z tego co wiem blokada na gaźniku sprowadza się do małej dyszy (50). Przedłużkę musisz chyba kupić z średnicą otworu 12mm nie 10mm. Ja także nie miałem blokad na wariatorze, ale na module jak najbardziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 19:50 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Dysza 65 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 21:38 
*

Rejestracja: 14 wrz 2013, 15:32
Posty: 9
Pojazd: CPI Formula R 50
Tak, powinna być dobra, ale wcześniej zobaczyłeś do filtra powietrza czy nie masz zwężki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 23:03 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Wiem, że mam gumową rurkę wystającą z filtra i muszę ją wyjąć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 7:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Sprawdź jaki masz gaźnik (w CPI nnajczęściej są mikuni 16mm) . Jeśli dysza jest 5.75, to nie jest blokowania i jak wsadzisz 65, to go nie wyregulujesz. Z filtrem nic nie kombinuj, bo tylko zwiększysz spalanie, a nic to nie da ( po wyjęciu zwyżki będzie miał za dużo powietrza nawet na dyszy 65). Lepszą opcją byłaby wymiana gaźnika na 17.5.

Ja mam cyla 70 i gaźnik 17.5 + filtr bez zwyżki i dopiero właśnie przy 70cc się ją wyjmuje.

Wiem, bo mam Olivera i na dyszy 65 + zwyżka zalewał się
bez zwężki zbyt dużo powietrza.

Pamiętaj, że musisz rolki zmienić na lżejsze pod sportowy tłumik. Oryginalne są 5.8g, a Ty musisz celować w 4.5g.

Co do modułu polecam naraku. Mam Jak chcesz odblokowany taki za 30zl, ale jak chcesz na prawdę poczuć coś po wymianie modułu, to polecam naraku. Mi na cylu 70cc z modułem odblokowany tym najtańszym leciał max 70km/h. Z naraku zamyka szafę i wskazówka opiera się o obudowę licznika.
Nie wiem może jakiś kijowy moduł się trafił, ale odblokowany moduł, to nie tylko obroty, ale i mapa zapłonu.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16


Ostatnio zmieniony 04 maja 2014, 7:48 przez seba84_2005, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 7:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Miałem Mikuni 16 i fabrycznie z nowym skuterem była dysza 67,5 ,więc nie opowiadaj bajek że go nie wyregulujesz jak taką miałem od nowości,przy cylku 70cc ,gdy wysiadł gaźnik 17,5mm, na tym Mikuni [doraźnie aż zebrałem kasę na nowy gaźnik]śmigałem z dyszą 90 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 7:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
To dziwne, może w popcornie jest inaczej, bo większość CPI ma duszę 5.75, a blokowana była 45.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 7:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
W Quantumie z 2009 r z tym ala sportowym wydechem były montowane gaźniki Mikuni 16 z dyszą 65,lub 67,5 zależy jak się trafiło przy zakupie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 11:30 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Dobra teraz pytanka dwa bo jestem zielony i nie wiem jeszcze co i jak.
Gdzie na gaźniku powinno pisać to Mikuni 16 ?
Gdzie na dyszy powinno być napisane 5.75 ?
Co jeżeli nie zmienię tych rolek ?
Moduł mam zamiar kupować za 25zł z allegro.
Łącznie mam 350zł + 190zł na koncie.
350zł idzie na wydech i zostaje 190zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 11:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Na gazniku powinno byc wybite,wygrawerowane symbol VM16,musisz szukac ale najczesciej na obudowie w okolicach dekielka gdzie jest linka gazu ,czasami na pokrywie z dolu gaznika ,nr dyszy powinien byc wybity. Kolo rowka do odkrecania w dyszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 11:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co do modelu to szukaj pomiędzy śrubkami regulacji, a pokrywą komory pływaka. Od tej samej strony powinieneś mieć "w kółeczku" rozmiar, przy króćcu paliwowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 12:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
Co do modelu to szukaj pomiędzy śrubkami regulacji, a pokrywą komory pływaka. Od tej samej strony powinieneś mieć "w kółeczku" rozmiar, przy króćcu paliwowym.

Mikuni mialo swoje standarty,te na nasz rynek byly produkowane nie wiadomo gdzie i oznaczenia na nich byly w roznych miejscach,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 12:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt może być, odpowiedziałem po tym co u mnie było :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 12:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Są dwa rodzaje tego Mikuni na obudowie wybite [Mikuni Corp.] i [Mikuni Japan] te drugie cena około 350zł ,te pierwsze około 200zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 14:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Hmmm... Temat wałkowany. W tych starych był stosowany Dellorto 12. CPI Aragon miał gaźnik 16mm, a przynajmniej wersja GP. Prawdopodobnie Popcorn ma gaźnik 12mm i dyszę 0.5.75mm.
Bawisz się w "Tjuning" CPI to zacznij od tłumika sportowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 16:33 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
Gumma
Przecież napisałem w pierwszej linijce tematu, że zamówiłem już LeoVince ZX

-- 04 maja 2014, 17:33 --

Podsumowując,kupić moduł,zmienić dyszę(prawdopodobnie),zmienić rolki na 4,5g i co dalej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 16:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zamiast przedłużki ,wstrzymaj się z jej zakupem ,bo jak włożysz wydech,moduł ,większą dyszę ,może trzeba będzie też zmieniać centralkę i spręzynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 17:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
kamcios1 sorki za niedopatrzenie. n0ooRt dobrze prawi, jak już zmieniasz rolki to i sprężyny musisz dobrać. BTW kto wymyślił zmianę rolek po zmianie tłumika, czy też gaźnika? G..wno to da, jak masz seryny wariator to rolki masz założone takie, które są dla niego najoptymalniejsze. No może różnica 0.5g coś da. Jak rozpaprasz napęd to licz się z kosztem dobrania sprężyny centralnej i od biedy sprężynki sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2014, 18:02 
*

Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:42
Posty: 60
Pojazd: CPI Popcorn
ok to czekam na wydech,zamawiam moduł i przedłużkę wraz z lusterkiem.
Nawet jeżeli miałbym tą dyszę 5.75 to wartokupić 65 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy