Dzisiaj jest 04 mar 2025, 22:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2009, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
witam mysle nad stunngowaniem sprzegła zeby sie nie slizgało (nie chce kupowac sportowego) tak jak w przypadkach seri myslałem nad wywierceni małych dziurek w dzwonie zeby sprzegło sie nie slizgało albo w sprzegle, co sadzicie o tym :roll:

cos takiego


Fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f8 ... 8ab0b.html


http://www.forum.mieloch.pl/printview.p ... ef994518f2

Pozdrawiam :)




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****


Ostatnio zmieniony 01 lis 2009, 8:29 przez TomekT., łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 17:06 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
dzwonu nie nawiercaj jedyne co to możesz mu powiększyć dziury które chłodzą sprzęgło a sprzęgło to bym proponował ponacinać ale to wtedy wpłynie na żywotność lepiej żebyś kupił jakieś sprzęgło rms czy coś podobnego




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 19:32 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
Rms gorsze od serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 22:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 21:19
Posty: 272
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
speedy994 pisze:
Rms gorsze od serii.

O wiele. Sam kupiłem za 120 RMS Racing Pro i gorsze osiągi :|




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 14:49 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
ówie czy coś podobnego a niewiem żucilem przykład najtańszych ja mam hebo n i bardzo dobrze mi sie na tym jeździ do 50 rakieta:D




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 21:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 21:19
Posty: 272
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Hebo N jest dobre ale nie rms :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 22:05 
*

Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:30
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Pojazd:
no dobra powiedzicie czy takie nawiercenie w sprzengle cos naprawde daje?????




_________________

;D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41269




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 22:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
W linkach od Ciebie jest wszystko podobno daje ja sam na sprzęgle nie próbowałem :/ ale za to na szczękach :mrgreen: i moim zdaniem czuć minimalną poprawę hamowania a dodam za ja nacinałem nie wierciłem i pewnie na sprzęgle też da przynajmniej tak mówią :P




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 14:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 21:19
Posty: 272
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Będzie lepsze chłodzenie :| A co za tym idzie? Lepsze osiągi :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Ale wtedy zmienia się powierzchnia ścierania sprzęgła z dzwonem, więc czy ten zabieg nie pogorszy jego wydajności ?




_________________

Honda X8R-S by DamianKX8R

Ś.P. Mycen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Ale poprawi się przyczepność bo mimo dużej siły odśrodkowej która działa na szczęki sprzęgła nie gwarantuje ona że przy wyższych obrotach nie zacznie się ono ślizgać bo dzwonie ponieważ może myć za małe tarcie i moc przenoszona przez sprzęgło przełamie ich przyczepność już samo przedarcie "grubym" papierem ściernym okładzin i dzwony może coś dać i stąd możliwy wzrost osiągów (Vmax wiem ze mówią ze to sprzęgło niema z tym nic wspólnego ale zaryzykuję :twisted: i przyspieszenia) u osób tuningujących sprzęgło a rowki tylko go pogłębią :wink:




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy