Jeżeli jest muł to sprawdź świecę, wtedy będziesz wiedział, co mu dolega, jeżeli kolor będzie dobry, wtedy trzeba przyjrzeć się napędowi, przy takim cylindrze i wydechu masz seryjny napęd?
Jeżeli tak to długo to nie pojeździ, będzie on tak wysilony, że dzwon w ciągu kilku dni będzie fioletowy, a wariator spłonie, napęd seryjny się nie nadaje do takich części, jeżeli nie masz na sportowe części, to kup wzmacniane zamienniki, a jeżeli Ci szkoda pieniędzy na to, to mogłeś w ogóle się nie brać za tuning, bo mając taki cylinder i wydech nie wiedząc jaką dyszę dobrać to gaźnika to hańba.. Odnośnie regulacji gaźnika, spróbuj na dyszy 95 i stożku, wkręć mieszankę na maks w prawo i wykręć o 2 obroty, przejedź się i zobacz jak będzie świeca wyglądać, jeżeli będzie biała i sucha, to za mało ma benzyny, wtedy wykręć o kolejny obrót i znów spróbuj.