Dzisiaj jest 06 lut 2025, 14:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2014, 10:42 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 8:18
Posty: 9
Pojazd:
Witam jechalem yamaha dt50r az nagle zdechl na kopa nie odpala a od pycha zalapie ale jest strasznie slaby rozebralem cylinder zeby sprawidzc jego stan tlokiem cylinder idealny bez ryski a tlok do wymiany i chcę sie dowiedzieć jaki tlok polecacie do oryginalnej 50 ccm cylinder jest aluminiowy. Po drugie trzeba szlifowac cylinder ? do nowego tloka choć cylinder jest bez ryski? Jakie jeszcze by bylo trzeba zrobić rzeczy przy okazji. Zajmuje sie ktos moze naprawami tych slinikow am6 na Śląsku mieszkam obok cieszyna zeby bylo w miarę blizko z gory Dziękuję


Ostatnio zmieniony 08 maja 2014, 13:59 przez ChuckSkull, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 maja 2014, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Nie da się wyszlifować oryginalnego cylindra, jest aluminiowy ;) Kupujesz tłok o takiej średnicy jak ten co masz i zakładasz. Czy coś trzeba wymienić... Jak wszystko sprawne to nic nie trzeba, przydałoby się dać nowe uszczelki pod cylinder i głowicę.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 14:00 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 8:18
Posty: 9
Pojazd:
A jaki polecasz do tego tlok ? nie chce zadnych chinskich lecz dobry tlok za wmiare niska kase




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jak nie chcesz problemów z puchnięciem i strachu czy nagle moto Ci nie stanie nawet przy ostrej jeździe to polecam Vertex albo Mahle. Niestety za jakość trzeba trochę zapłacić... :)




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 17:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Cyliindra aluminiowego nie da sie szlifowac, a po drugie napisales ze cylnder jest bez rys, wiec wystarczy sam tlok wymienic i pierscienie odrazu mozesz + uszczelki pod glowice i cylinder. Pozniej musisz docierac.
Żwirex pisze:
Jak nie chcesz problemów z puchnięciem i strachu czy nagle moto Ci nie stanie nawet przy ostrej jeździe to polecam Vertex albo Mahle. Niestety za jakość trzeba trochę zapłacić... :)

x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 18:38 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 8:18
Posty: 9
Pojazd:
Tak wiem tylko problem taki ze mam problemz dobraniem tłoka http://allegro.pl/tlok-rms-minarelli-am ... 06680.html mam na oku taki lecz nie wiem co jest warty :mrgreen: tłok musi miec 40,3 mm przynajmiej ma tyle poprzedni jak znajdziecie mi taki wymiar i podacie linka bedzie miło z góry dziękuję ;-D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy