Dzisiaj jest 24 lut 2025, 15:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2014, 10:46 
*

Rejestracja: 05 maja 2014, 10:18
Posty: 3
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Witam zakupiłem gaźnik dellorto 17,5 auto używka,
jaki zestaw dysz testowych kupić bo nie było w nim w ogóle dyszy głównej

Yamaha Aerox
Cylinder - seria 50
filtr powietrza - Seria
tuning tylko:
Wydech - Stage6 Pro Replica chrom/carbon
Wariator - Stage6 Sport Pro
Sprzęgło - Stage6 Sport Pro
Dzwon sprzęgła - Hebo Manston Wing
sprężyna dociskowa - Stage6 Medium.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 maja 2014, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2013, 7:06
Posty: 101
Pojazd:
75




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 7:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wymień wkład filtra na taki, który przepuszcza więcej powietrza, bo stożek w serii słabo się spisuje, dyszę wtedy celuj około 80-82 i powinno się to dać wszystko bez problemowo zestroić.
Jeżeli chodzi o dysze testowe to od 75-85 wystarczą.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 17:32 
*

Rejestracja: 21 sie 2012, 10:53
Posty: 37
Pojazd:
Dlaczego stożek słaby do serii?

Mam setup podobny do autora wątku, tylko w Peugeot Speedfight i do tego stożek Revo S-type.

Jeszcze nie zdążyłem tego poskładać, ale na próbę założyłem stożek do gaźnika serii z dyszą 66 i przyspieszenie w zakresie 30-60 km/h jest szatan... Tylko się dławi potem bo wiadomo, że za dużo powietrza jak na ten gaźnik i tę dyszę.

Ale sądziłem, że do Dellorto 17,5 z dyszą 80 (taką zamierzam założyć na początek) powinno być ok. Seryjny filtr to już słabo daje radę po zmianie dyszy z 52 na 66 w seryjnym gaźniku (zdjąłem cały dolot, ale i tak lipnie to działa), a co dopiero na tym co zamierzam założyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 12:21 
*

Rejestracja: 05 maja 2014, 10:18
Posty: 3
Pojazd: Yamaha Aerox 08
witam
nie chcę stożka, zakupiłem wkład Stage6 Double Layer, oraz zestaw dysz Dellorto 6mm, 10 dysz w rozmiarach 75, 78, 80, 82, 85, 88, 90, 92, 95, 98
jak przyjdą zacznę zabawę z regulacją
napiszcie objawy za małej i za dużej dyszy
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 16:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Za duża dysza- przylewa skuter, świeca czarna, zalana, bądź okopcona- zbyt duża ilość mieszanki paliwowej.

Za mała dysza- charakterystyczne buczenie, sucha, biała świeca, silnik szybko się zagrzewa- zbyt mała ilość mieszanki paliwowej.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy