Dzisiaj jest 19 lip 2025, 15:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2014, 21:05 
*

Rejestracja: 22 kwie 2014, 21:00
Posty: 50
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd: Router Sport 50s
Siema mam pytanie czy Takie Halogeny bedą dobre do skuterka ": http://allegro.pl/halogen-halogeny-dale ... 94823.html

Czy Ten pasek led Co jest do okoła może posłużyć jako światło dzienne czy Postojowe A Ta Zwykła żarówka jako Długie ? Jak to jest z tym ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 maja 2014, 21:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Może ale nie widziałem tam żadnej wzmianki na temat homologacji. Trafisz na upierdliwców to Ci dowód rejestracyjny zatrzymają i skierują na ponowne badania techniczne. Sam się teraz bujam z przeglądem i mam problem, bo nie świecą mi postojówki na przekręconym kluczyku tylko dopiero jak odpalę silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 21:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
mam problem, bo nie świecą mi postojówki na przekręconym kluczyku tylko dopiero jak odpalę silnik.
A tak było fabrycznie? bo ja tak mam od nowości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 21:29 
*

Rejestracja: 22 kwie 2014, 21:00
Posty: 50
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd: Router Sport 50s
Ja tez tak mam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 21:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przejdźmy na PW, co by nie zaśmiecać postu moimi wypocinami.

-- 08 maja 2014, 22:50 --

To może jednak tu napiszę, o ile się kolega rsport50s nie obrazi za to.

Założyłem kiedyś temat o tym i umarł tak szybko jak powstał. Kupiłem używany z przebiegiem jakieś 1200km. Był tam akumulator żelowy, tylko dogorywał, bo skuter w większość czasu stał w garażu. Jeździłem na tym ponad pół roku i po dłuższej trasie jak się naładował to działało wszystko, postojówki, mijania,drogowe, klakson, kierunki i stopy. Wymieniłem regulator napięcia i akumulator na nowy (żelówa) i teraz są dziwne zjawiska. Nie zwracałem na to uwagi przez kilka miesięcy, aż do czasu. Teraz działają mi kierunkowskazy LED (fabryczne) i o dziwo sprawdziłem przed chwila klakson, działa (a nie działał). Za to ze światłami jest problem, bo teraz nawet stop nie świeci, a wcześniej świecił po zmianach. Ostatnio rozbebeszyłem plastiki i przeglądnąłem instalację elektryczną, wszystko ok. Dodam, że rozrusznik się kręci jak szalony i bateryjka nie zdycha, próbowałem ja podładować, bo mi klakson bez pracy silnika nie działał, jedyne ciche pierdnięcie jak na starym aku. Próbowałem go podładować na ładowarce procesorowej i mi świeciła cały czas, że jest full. Chyba go utopię w stawie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 22:19 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Pewnie masz zaśniedziałe kostki i inne tam takie styki , może kable nawet i dla tego słabo to działa . Mi też postojówki świecą dopiero po odpaleniu i mogą mi za to loda zrobić dosłownie i w przenośni . Tak było od nowości więc przykro mi .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 22:21 
*

Rejestracja: 22 kwie 2014, 21:00
Posty: 50
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd: Router Sport 50s
Gummma pisze:
Przejdźmy na PW, co by nie zaśmiecać postu moimi wypocinami.

-- 08 maja 2014, 22:50 --

To może jednak tu napiszę, o ile się kolega rsport50s nie obrazi za to.

Założyłem kiedyś temat o tym i umarł tak szybko jak powstał. Kupiłem używany z przebiegiem jakieś 1200km. Był tam akumulator żelowy, tylko dogorywał, bo skuter w większość czasu stał w garażu. Jeździłem na tym ponad pół roku i po dłuższej trasie jak się naładował to działało wszystko, postojówki, mijania,drogowe, klakson, kierunki i stopy. Wymieniłem regulator napięcia i akumulator na nowy (żelówa) i teraz są dziwne zjawiska. Nie zwracałem na to uwagi przez kilka miesięcy, aż do czasu. Teraz działają mi kierunkowskazy LED (fabryczne) i o dziwo sprawdziłem przed chwila klakson, działa (a nie działał). Za to ze światłami jest problem, bo teraz nawet stop nie świeci, a wcześniej świecił po zmianach. Ostatnio rozbebeszyłem plastiki i przeglądnąłem instalację elektryczną, wszystko ok. Dodam, że rozrusznik się kręci jak szalony i bateryjka nie zdycha, próbowałem ja podładować, bo mi klakson bez pracy silnika nie działał, jedyne ciche pierdnięcie jak na starym aku. Próbowałem go podładować na ładowarce procesorowej i mi świeciła cały czas, że jest full. Chyba go utopię w stawie.

Smutna Historia :D :mrgreen: Powodzenia w Topieniu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 22:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
rsport50s pisze:
Smutna Historia :D :mrgreen: Powodzenia w Topieniu :D
W uju to mam, kupię znowu samochód i po zawodach.

lukassikora sprawdziłem całą instalację organoleptycznie, rozłączyłem każdą kostkę. Ten bolid jedzie nawet w silnej ulewie, itp. Do tego pytałem kolegę, który zajmuje się sprzedażą i naprawą skuterów, rowerów, quadów i innych gówien, które się poruszają o własnych siłach i też nie wiedział. Tym bardziej, że na uruchomionym silniku wszystko działa. Podmieniałem nawet stary regulator napięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy