Dzisiaj jest 19 maja 2025, 8:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2014, 15:27 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 15:02
Posty: 1
Pojazd: skuter
Od rury wydechowej przy skuterze keeway matrix wychodzi mi jakiś wężyk, od czego on jest?
Link:

http://przeklej.org/file/OCblxT/P5071313.JPG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2014, 15:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zawirowywacz spalin, kolejne ustrojstwo montowane dla zblokowania skuterka i niby ekologii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Rura od katalizatora




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 13:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
moskil2 pisze:
Rura od katalizatora
=zawirowywacz spalin




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 20:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Do wycięcia przy kolanku i zaspawać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
n0ooRt pisze:
moskil2 pisze:
Rura od katalizatora
=zawirowywacz spalin


Nie rowna sie
Zawirowywacz nie jest katalizatorem
Rownie dobrze na wydechu moze byc osobno katalizator i zawirowywacz


Jak to wytniesz to musisz tez zabezpieczyc drugą strone bo jak tego nie zrobisz to bedziesz mial wlot powietrza do bloku silnika




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 9:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Różnie to nazywają w skuterkach,,coś wspomniałeś o bloku silnika,ja miałem tylko od tej rurki kawałek zbrojonego wężyka z taką końcówką z membraną łapiącą powietrze,umiejscowiona nad cylindrem przykręcona śrubką do ramy,,nie szło to ustrojstwo do bloku silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Sam musi sobie zobaczyc gdzie mu to idzie, wiem ze pare lat temu usuwałem katalizator z piaggio, rura szla od wydechu do malego filtra gąbkowego, a nastepnie z filtra gabkowego przewodem do komory korbowodu. Po usunieciu tego calego szajsu pozostala dziura w bloku o srednicy okolo 1,5cm, ktora zakleiłem silikonem wysokotemperaturowym i siatką z włókna szklanego.




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 11:32 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
moskil2,
Nie szła do komory korbowej tylko do przekładni. Jest to spowodowane tym że jest ten mały filerek który zanieczyścił by się szybciej gdyby brał powietrze prosto z atmosfery. Ale i tak warto to zamknąć żeby nie leciał piasek do waria sprzęgła itp




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Pewnie masz racje, dawno to robilem i juz dokladnie nie pamietam. Swoją drogą ciekawe jaki sens miało wpuszczanie goracych spalic do przekładni




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
moskil2 pisze:
Pewnie masz racje, dawno to robilem i juz dokladnie nie pamietam. Swoją drogą ciekawe jaki sens miało wpuszczanie goracych spalic do przekładni

Jeżeli durnie/złodzieje wymyślają jakieś "proekologiczne" normy (głównie po to, aby obrabować ludzi z kasy) to później producenci (głównie ci dalekowschodni) muszą wymyślać takie cuda, żeby skutery przeszły testy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 20:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
X2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy