Ściągacz magneta, klucz nasadowy 8/10 do ściągnięcia wentylatora, blokadę magneta, chyba, że masz pneumatyka, to wtedy nie trzeba blokady do magneta, ani wariatora. Odkręcasz magneto, wyciągasz stator i iskrownik, odkręcasz śruby, które się tam znajdują i opukujesz gumowym młotkiem kartery, aby je rozłączyć, po tej operacji masz już połówkę karteru w rękach, łożysko możesz wybić wraz z uszczelniaczem, jeżeli nie masz prasy, to polecam łożyska wsadzić do lodówki na 24h przez ten czas wyczyścić wszystko perfekcyjnie, przygotować sobie wał, przesmarować korbowód olejem, wbić uszczelniacz w karter, następnie wsunąć łożysko i włożyć wał, dobić go leciutko w razie potrzeby, następnie wbić 2 uszczelniacz i łożysko, po czym nałożyć delikatną warstwę silikonu na karter i złożyć 2 połówkę, wszystko dokładnie podokręcać, następnie zostawić silnik w takiej pozycji przez kilka godzin, aż silikon wyschnie, następnie zamontować łożysko korbowodu, cylinder, głowicę, świecę i przed odpaleniem dla bezpieczeństwa wlać trochę oleju do skrzyni korbowej.
_________________
Swap Piaggio Zip2 AC * Dr Evo 70 * Tecnigas Triops * Top Racing Evolution NG * Top Racing NG * Malossi MHR Team VL 13 * Stage6 CNC * NTN Metal C3 * Polini Evo 20k * Tec Pro Black Edition 21mm * Stage6 Sport Pro * Stage6 WingCooler R/T * Malossi E5
|