Dzisiaj jest 11 lut 2025, 13:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2014, 0:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2014, 23:04
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TGB 303RS
Siemaneczko wszystkim :wink:
Od razu piszę, że mój fundusz wynosi 600-650zł :P
Mianowicie posiadam TGB 303RS (seria) 2005r i chciałbym wczepić w niego troszkę życia :twisted:
I teraz tak, prosiłbym Was (bo ja zbytnio się nie znam :roll: ) o podanie jakie części kupić:

Tłumik - Leovince ZX (już postanowione :D )

Wariator (muszę kupić nowy, bo seria to masakra, zaraz się rozleci i taki, żeby współgrał z ZX-em) -

Pasek (bo trzyma się w połowie :D i również, żeby nie niszczył wariatora) -

Klocki przód (bo wytarte na max-a) -

Stożek -

I teraz moje pytanie, czy gdy już to wszystko złożę, to potrzebny będzie większy gaźnik, dysza, sprężynki sprzęgła-centralna czy cokolwiek innego? , bo rolki to wiem, że będę musiał sobie regulować :wink:


Bardzo proszę o Wasze sugestie. Pozdrawiam :<


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2014, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Do stożka, dysza ok 10większa.
Wariator - do TGB jest s6 sport pro, na mielochu, dobra regulacja i zda egzamin na pewno! - 235zł
Pasek - Polini kevlar - 117,50zł
Stożek - air box, malossi e5. - ok 80zł
Klocki - nie wiem, ale galfera jest dużo do TGB, i w miare są w cenie, więc może i są okej. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power

Tłumik - Leovince ZX (już postanowione :D )

Jak tam chcesz, ale tecnigas next-r przy serii będzie porównywalny, a nawet ciut mocniejszy.

Wariator (muszę kupić nowy, bo seria to masakra, zaraz się rozleci i taki, żeby współgrał z ZX-em) - polecam stage 6 sport pro (mam go u siebie)

Pasek (bo trzyma się w połowie :D i również, żeby nie niszczył wariatora) - miałem dayco - syf, po 1000km już byl zniszczony, tak jak seria po 6 tys, teraz mam polini speed i od 3 tys. brak śladów zużycia.

Klocki przód (bo wytarte na max-a) -
tego nie wiem

Stożek - nie wiem, po co zmieniasz. przy serii nic nie da, a będzie strasznie głośny i więcej palił.

Nowego tecnigasa można dostać za około 370zł, wariator 235 = ok. 600 do tego kupić rolki motoforce 5 gr, centralkę top racing +20% i sprężynki stage 6 pomarańczowe i będzie ogień. Regulację, którą wyżej Ci podałem jest na podstawie moich doświadczeń z TGB




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 16:59 
*

Rejestracja: 12 kwie 2012, 19:04
Posty: 46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Malaguti f12 70/50
mam nowy polini speed control na wał 16 mm




_________________

Taz 51




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2014, 23:04
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TGB 303RS
Dzięki chłopaki :cool:
Biorę jednak Stage6 w chromie :twisted:
Stożek tak jak radzisz zostawię seryjny, tylko muszę kupić nową gąbkę, bo ta co jest, to już cała zarąbana i czorna :mrgreen: Wezmę tą: http://allegro.pl/filtr-powietrza-wklad ... 14500.html
Pasek wezmę speed-a.

Tak się zastanawiam, do Stage 6 dorzucają rolki 7,5g (to by było git, bo oryginalne są 8,4) i centralkę SOFT (miękka), to bym nie musiał kupować centralki. I jeszcze mam pytanko czy brać te sprężynki Stage 6 (pomarańczowe) i od razu montować, czy dopiero po zamontowaniu wszystkiego, gdyby miał muła na starcie, to dokupić te sprężynki :?:

A gaźnik zostawić serię :?: (myślę też o zmianie łożysk, coś to zmieni, czy zostawić serię?)

(Zapomniałem napisać, że wał mam wzmacniany przejechane na nim 2tys, tłok, cylek i pierścienie jeszcze na dotarciu)

Proszę o dalsze sugestie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
A jaki cylek?
Myślę, że wymiana łożysk przy takim secie, będą bez sensu, co do gaźnika, lepsze chłodzenie, na pewno będzie trochę mocniejszy, no i silnik mniej się będzie męczył w lato. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2014, 23:04
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TGB 303RS
Już sobie złożyłem setup, z dellort-em + stożek, myślę, że na tych częściach (+ mam odblokowane przełożenia :mrgreen: ) 100 będzie spokojnie :cool:
Dzięki za porady i pozdrawiam, temat do zamknięcia :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy