Dzisiaj jest 21 lip 2025, 11:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: odcięcie w 2t?
Post: 14 maja 2014, 19:29 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
Witam. Chciałbym się zapytać, od czego może odcinać silnik 2t przy około 8700 na postojnu(https://www.youtube.com/watch?v=45VZpKLssPk)? Nigdy się z czymś takim nie spotkałem, a często siedzę u znajomego, który ma warsztat i robi cały czas przy skuterkach. Kompresja 9,5. Blokad brak. Moduł jest ok, świeca też. Wszystko poczyszczone. Jeździ słabo i jest nieco zmieniona charakterystyka silnika, bo ma moc jedynie między 4500, a 5500 obrotów(powinien 4500-9000). Motocykl, to yamaha dt 80 lc2. Co to może być? Coś w zapłonie, gaźnik, wydech?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 maja 2014, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Na pewno moduł nie jest blokowany ?




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 19:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
X2 obczaj moduł CDI.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:46 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
Przeczytaliście 1 post? Mam 100% pewności, że moduł jest ok i nie ma blokad.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 21:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tak, przeczytałem uważnie. Może napisz z łaski swojej jaki ma przebieg, co było zmieniane z serii. To może być nawet świeca o niskiej ciepłocię (jak dostanie po pipce to będzie przerywać). Nie ma info na temat wydechu. Napisz co było zmieniane (leciwy skuter), a co seria i może ktoś się wypowie. Przykro mi, ja nie wróżka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 21:18 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
Rok 92. Prawie wszystko seria. Swieca br9es. Sprawdzalem na jeszcze jednej i tak samo. Tlok omp. Swiezo dotarty. Wszystkie blokady wywalone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 21:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
Rok 92.
... Uznam to za pomyłkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 6:26 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
To jest rok produkcji :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 19:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spoko, ja mam skuter rok '07 ale przebieg jakieś 2200km. Chodzi mi o to ile masz nabite na liczniku km. Obczaj elektryke dokładnie, przewód WN, fajkę, przerwa na świecy zapłonowej, ogólnie połączenia tych wszystkich koromyseł. Ogólnie jak stare jest wszystko to czeka Ciebie wymiana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 22:02 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
Licznik nie dziala, to nie wiem ile nabite. Jutro wszystko bede robil. A moze to byc wina zaworu membranowego? Zauwazylem jeszcze, ze wydech trzyma sie na 1 srube, ale powietrze nie ucieka tam nigdzie, wiec jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy