Dzisiaj jest 24 lut 2025, 15:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning 2t
Post: 16 maja 2014, 19:20 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Czesc posiadam zumico eos 2t brakuje mi mocy mimo ze jedzie 65-70 km/h przy 7 tys obr to jest max wiecej sie nie da
1.Czy zmiana cylindra wpłynie jedynie na przyspieszenie czy tez duzo na vmax jesli tak to o ile ?
2. Czy zostać przy seryjnym tłumiku ale zaspawać ślepa kiszkę czy też kupić markowy wydech i czy taki wydech polepszy duzo dynbamike i vmax na 50 cc wiadomo ze na 70 to na pewno
3.Czy seryjny gaznik z wieksza dysza np 85 da rade i jakie bedzie spalanie na 70 skoro teraz na 50 jazda 50-55 mam 3-3,5l /100km

Proszę o rzetelna odpowiedz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Tuning 2t
Post: 16 maja 2014, 20:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
1. Najwięcej zyskasz na mocy i przyspieszeniu.
2.Zacznij od pozbycia się zawirowywacza (utnij przy samym kolanku na gładko i zaspawaj), jeżeli to nie przyniesie określonego rezultatu to wymiana tłumika na klasę sport.
3.Zależy jaki masz gaźnik seryjny, bo jak jakąś dwunastkę to jedyne co osiągniesz to rzyganiem paliwa przy dużej dyszy. Do serii od "bidy" 16mm, lepsza opcja to 17,5 i jest idealnie. Jak chcesz pakować 70cc to 19 (oczywiście zależy jakiej klasy cylinder).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy