Dzisiaj jest 19 lut 2025, 23:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2012, 17:38 
*

Rejestracja: 12 paź 2011, 19:41
Posty: 34
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Witam. Mam problem. Dziś wyciągnąłem skuter i przejechałem około 4km. Gdy wróciłem zatrzymując się skuter gasł. Po prostu obroty spadały, spadały i gasł po czym ciężko było go odpalić (3-4 kopnięcia z kopki, a wcześniej odpalał za 1). Nie wiem jak wyregulować gaźnik. Dodam jeszcze, że bym regulowany jesienią przez mechanika, strasznie dużo pali i kopci, ale to może od jakości oleju i zimna.




_________________

Mój sprzęt to Keeway Hurricane.
Jestem nowy :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 19:43 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Po prostu mechanik chyba odwalił na szybko to robote. Trzeba zmiejszyć dawke paliwa i zwiększyć troche obroty. Na necie znajdziesz duzo poradników, dodam tylko, że:
1. Silnik musi byćrozgrzany
2. Regulujesz delikatnie, małymi obrotami srubką
3. Po każdym przekręceniu śrubki czekasz kilkanaście a nawet kilkadziesiąt sekund




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 20:01 
*

Rejestracja: 12 paź 2011, 19:41
Posty: 34
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Możesz podać jakiś poradnik? Bo nie mogę znaleźć? Najlepiej opisz od siebie jak to zrobić najlepiej i najprościej :) Jak zmniejszyć tą dawkę paliwa??!!




_________________

Mój sprzęt to Keeway Hurricane.
Jestem nowy :)


Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 20:02 przez mateusz1167, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
http://www.imgshare.pl/view.php?id=1JVU
Tu masz zdjęcie którymi śrubkami regulujesz.
Śrubka od obrotów w lewo strone zmniejszasz a w prawą zwiększasz.
Śrubka od dawki na odwrót czyli w lewo str zwiększasz w prawą zmniejszasz.
I tak jak wcześniej napisałem trymaj sie tych 3 punktów musisz wyrególować tak zeby silnik bez dodawania gazu równo pracował na rózwnych obrotach i tak zeby nie dymił.
Jak bedzie Ci dymił to zmniejsz dawke.
Zacznij od tego ze srubke od dawki przykręćna maksa i odkręc o jakies 1,5 obrotu a srube od obrotów zostaw, następnie odpal go i baw sie tymi śrubkami. Dodam jeszcze ze srubke od dawki staraj sie nie odkrecac wiecej niz te 1,5 obrotu.
A przed wszystkimi czynnosciami pierwsze co zrób to odkreć dolną pokrywkę od gaznika wylej z niego benzyne i przeczyść go.
Wszystko można znaleźć na internecie, więc jakie kolwiek wątpliwości czy problemy kieruj do wujka Google




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 20:43 
*

Rejestracja: 12 paź 2011, 19:41
Posty: 34
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Koniecznie muszę odkręcać pokrywę i go czyścić ???




_________________

Mój sprzęt to Keeway Hurricane.
Jestem nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 20:48 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Nie koniecznie, ale wypadało by i ja mowie o pokrywce gaznika a nie silnika.
To są tylko 4 srubki jest to chyba jedna z najłatwiejszych czynnosci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 17:17 
*

Rejestracja: 12 paź 2011, 19:41
Posty: 34
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Wiecie może dlaczego mój skuter dużo pali? W którą stronę przekrecić śrubkę od paliwa(jak dużo pali) a w którą od obrotów(jak gaśnie i nie równo obroty chodzą)?




_________________

Mój sprzęt to Keeway Hurricane.
Jestem nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 9:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ile pali? Jeżeli naprawdę dużo to opuść iglicę.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... =regulacja
Proszę. Tu masz poradnik, jak wyregulować gaźnik. Według mnie to jest najlepszy poradnik na tym forum.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 10:48 
*

Rejestracja: 12 paź 2011, 19:41
Posty: 34
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Czytałem, ale do końca nie rozumiem jak postępować wg. tego poradnika. Dokładnie nie wiem ile pali ale przejechałem z 20km i 2l paliwa mniej, muszę jeszcze zalać do pełna i sprawdzić, a gdzie ta iglica i jak ją przekręcić?




_________________

Mój sprzęt to Keeway Hurricane.
Jestem nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 12:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Iglica jest w gaźniku. Poszukaj w google jak to wygląda.
I na iglicy jest taka blaszka okrągła, to zabezpieczenie. Na iglicy są też rowki i w tych rowkach siedzi to zabezpieczenie. Gdy zabezpieczenie wsadzisz o jeden rowek wyżej to wtedy opuścisz iglicę w dół, a to się wiąże z mniejszym spalaniem, ale musisz wyregulować gaźnik.
Co do regulacji.
Rozgrzewasz skuter. Najlepiej przejedź się kawałeczek.
Następnie, wkręcasz śrubkę od mieszanki (to jest ta pierwsza z prawej) do końca. Wkręcasz trochę śrubkę od obrotów (ta na środku), żeby skuter trzymał jako tako obroty po odpaleniu.
Następnie śrubką od obrotów ustawiasz jak najmniejsze obroty, ale żeby skuter nie gasł.
Potem wykręcasz śrubkę od regulacji mieszanki o pół obrotu (180°).
Podniosą się obroty.
Następnie śrubką od obrotów ustawiasz jak najmniejsze obroty, ale żeby skuter nie gasł.
Potem wykręcasz śrubkę od regulacji mieszanki o max ćwierć obrotu.
Obroty znowu troszkę wzrosną.
Ustawiasz obroty na jak najmniejsze i powtarzasz te czynności, aż wykręcanie śrubki od mieszanki nie będzie już podnosiło obrotów.

Po każdym kroku przygazuj lekko, żeby nowe ustawienie się "przyjęło".

Obrazek

A - regulacja obrotów B - regulacja mieszanki.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 12:37 przez lamal, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 20:40 
*

Rejestracja: 27 maja 2014, 20:26
Posty: 1
Pojazd: Keeway Hurricane
A gdzie znajduje się śrubka od dawki paliwa ??

-- 27 maja 2014, 21:40 --





Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy