Witam. Przygodę z motoryzacją zacząłem w wieku 10lat. Na pierwszy plan poszła:Motorynka:Jazda nią była czymś nie do opisania. Małe prędkości sprawiały już wielką frajdę. W moim użytkowaniu była przez 2lata. Kolejnym jednośladem był:
Romet Ogar 205: Już większa zabawka jak na tamte lata.
Coś się psuło, się robiło
. Rok 2012 ewolucja, kolejny piździk w garażu.
Rex RS450Typowy chińczyk z 4taktem. zrobiłem 2 tyś zaczął się psuć. Od tamtej pory mechanika zaczęła mnie interesować dogłębnie.
Stwierdziłem, że nie opłaca się pakować pieniędzy w 4T więc zrobiłem SWAP P/G AC, zaś później jednak chciałem spróbować 4T i wpadł z powrotem silnik 139qmb na 72cc który dość ładnie się bujał.
China poszła na części
Zdjęcia:[img]http://p1.bikepics.com/2014%5C05%5C27%5Cbikepics-2671647-full.jpg
[/img]
Piaggio NRG MC2Kupione za 950zł do ogarnięcia. Wizualnie klapa, popękane plastiki dużo braków.
Silnik chodził w miarę, pękł pierścień wrzuciłem 50cc TECa którego przegrzałem w sumie 20razy z powodu spadującego paska pompy wody. Remont był w planach a suma na niego była zbierana.
Na odstrzał poszedł silnik:-TEC HQ 50cc powiększone kanały
-Łożyska NTN C4 + uszczelniacze Corteco
-Pasek pompy Dayco
-Pasek napędu Polini Kevlar
-Wydech Leovince TT
Napęd seria po za jego regulacją.
Wizualnie:-Sticker Bomb na plastikach
-Ryfle
-Niebieskie światła przód
-Niebieskie Ledy na tył
Skuter osiąga 90-95 i nie zamierzam nic w nim już grzebać mechanicznie:)
Zaliczone kilka zlotów spotów i tras od których dupa bolała hehe
Zdjęcia
Tak było:Tak jest:Piaggio ma u mnie dożywocie, po wakacjach mam w planach kupić GS'a 500.
Zamiłowanie do motocykli jest jest na wysokim poziomie.
Cały czas się coś dzieje
Fiat Siena 1.6 16VJak by nie było, auto to podstawowy środek transportu.
Siena jest z 1998r, ma przejechane 210tyś wedle licznika. W ostatnim czasie zmieniłem sprzęgło które rozsypało się przez łożysko oporowe. Tarcza sprzęgła była i tak już w nagannym stanie.
Siena jest na czystej benzynie, która w niedługim czasie otrzyma podtlenek.
Z pieniędzy praktykanta ciężko o zalanie auta które pali 9,5l/100km
A co do LPG jeszcze do nie dawna byłem przeciwnikiem póki jakiś czas nie jeździłem Puntem w LPG
Od czasu punta, przekonałem się również do Fiata które mimo swojej blachy ma to coś w Sobie.
W sienie mam do zrobienia blacharkę, wyłazi ruda na nadkolach z jednej strony już została usunięta lecz na 100% zawita u blacharza. Co jak co, ale z blachą nie ma żartów a nie chciał bym spaprać roboty.
Co do tuningu mechanicznego, owego nie będzie. Po prostu 103KM i lekka buda robi robotę, jednym słowem w zupełności mi wystarcza. Natomiast inwestuje w CA które już powoli kończę.
W skład CA wchodzi:*Jednostka: Alpine CDE 9870R
*Głośniki przód: Left Pioneer 140w, Right: Sony 140w
*Subwoofer Magnat B30 800w który zawitał na miejsce za Tubę Blaupunkt GTT1200
*Wzmacniacz napędzający skrzynię: Blaupunkt GTA2100 400w
W planach wygłuszenie przednich drzwi, oraz głośniki Hertz HSK 165.
Wnętrze:-Ledy niebieskie w podsufitkach
-Niebieskie paski ledowe na nogi
-Led niebieskie w rytmie basu
Zdjęcia wstawię niebawem...
Wszystkie prace, powstają w własnej kieszeni. Jak wiadomo, pensja z praktyk to nie kokosy więc nie pytajcie czemu tak a nie tak. Po prostu jak na coś nie ma, można to zrobić własnym pomysłem.
C.D.N