Dzisiaj jest 15 lis 2024, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2014, 10:45 
*

Rejestracja: 28 maja 2014, 10:36
Posty: 1
Pojazd: Keeway Hurricane
Witam wszystkich jako, że to mój pierwszy post na tym forum. Posiadam Keeway Hurricane z 2006 roku, jest mój od nowości, przejechałem nim ok 3700 km, a więc jest jak nowy :) W okolicach 2008/2009 roku trochę się z nim bawiłem w tuning, zmieniłem wówczas wydech na laser x pro, sprężynki hebo niebieskie, centralkę malossi żółtą, rolki pollini (wagi już nie pamiętam), wariator malossi multivar, wówczas też skuterek zamknął licznik, by potem z czasem co raz bardziej i bardziej się rozregulowywać. Miałem wtedy jakieś 16 lat i nie bardzo ogarniałem tego wszystkiego stąd frustracja z ciągłych rozregulowań sprawiła, że sprzedałem wydech, wariator i rolki. Pozostały mi tylko sprężynki hebo niebieskie i centralka żółta malossi, reszta rzeczy to powrót do seryjnych. Skuter obecnie jeździ, ale standardowe 45 (50 z wiatrem), ma zdjęte blokady na wariatorze, filtrze powietrza i powiększoną dyszę. Jako, że jestem dość sentymentalny postanowiłem znowu w nim pogrzebać, jak za starych młodocianych czasach, zamówiłem odblokowane kolanko do seryjnego tłumika (szkoda mi kasy by znowu kupować nowy wydech), do tego jakieś lżejsze rolki (z mielocha zamówiłem 4,7 g motorface), posiadam też wspomniane sprężynki i centralkę, czy wg Was ( na razie w teorii bez grzebania w skuterze), da się coś osiągnąć w ten sposób: nowe kolanko, lżejsze rolki, sprężynki hebo niebieskie i centralka malossi żółta, czy rozsądniej zmienić kolanko, a przy sprzęgle już nie grzebać... ? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź, Michał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 maja 2014, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Szczeże? Kup silnik od yamahy Aerox kompletny, części zamienne do aeroxa znajdziesz na Tablica.pl w niskich cenach, niekiedy okazjach. Wtedy będziesz miał spokój i wszystko firmowskie, nie chińskie. Miałem keewaya Huricane, po 10 tysiącach była masakra, cylinder siadał, wszystko po koleji. Napewno silnik od Yamaszki wyszedł by Cię taniej, niż pchać kasę w wariatory itd. Do tego silnika kupisz dobry wydech i będziesz śmigał po całej Polsce jak będziesz chciał :) W silnikach Yamahy jest wszystko dopracowane z każdym drobiazgiem, napewno będziesz zadowolony na moje słowo! Co do tuningu to nie wiem czy się opłaca, seryjna Yamaha z nowym orginalnym cylindrem ma niesamowite osiągi i leciała 95 licznikowe, ja do swojej Yamahy władowałem już około 2 tysięcy złoty i v-max poprawił się tylko o 20km/h no i wiadomo przyspieszenie, ale co znowu za tym idzie? większe spalanie... Więc gdybym wiedział że tak to będzie, to został by przy całkowitej seri. Tuning opłaca się wtedy, gdy robisz Racinga, lub coś z wyższej półki.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy