Dzisiaj jest 21 lut 2025, 12:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2014, 23:01 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
zalozony jest gaznik 19 dellorto i skuter wogole nie chce sie wkrecac na obroty.Sam probowalem go wyregolowac i nie dalem rady i oddalem go do mechanika i powiedzial ze na tym gazniku nieda sie go wyregolowac dlatego ze jest zaduzy.
Regolowalem go na przeroznych dyszach i nic.

tu jest muj set i prosze powiedzie jaka regolacja byla by najlepsza i czy oplaca sie wymienic gaznik na 17,5?
wydech- stage6 pro replica chrom
wentylator- top racing sport
wariator- stage6 sport pro
cylinder- stage6 streetrace 70
wal- tec-evolution
pasek- stage6 pro
sprzeglo- stage6 sport pro
uzywany gaznik- dellorto 19 DD
dzwon- Stage6 R/T
zawor- stage6 nbr
krociec- stage6 mk2
filtr- air box,revo style


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 maja 2014, 6:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Czyściłeś go?




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 10:11 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
czyscilem go sprezarko i to pare razy ,ale to nic nie zmienia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 10:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
sondej123 pisze:
oddalem go do mechanika i powiedzial ze na tym gazniku nieda sie go wyregolowac dlatego ze jest zaduzy.
Zmień mechanika, bo w d...e był i g....o widział,sprawdź wszystkie połączenia ,gaźnik -króciec- silnik, simery,połączenia karterów,[może gdzieś zaciągać lewe powietrze], gaźnik dysze z przedziału 80-92, środkowy ząbek na iglicy, zakręć śrubkę od składu mieszanki do końca i popuść 1/4 obrotu,przejedź się ,następnie 1/2 obrotu i już będziesz miał jakieś porównanie,filtry stożkowe mają to do siebie że przepuszczają bardzo dużo powietrza a REVO jest mistrzuniem w porównaniu np z MALOSSI,u siebie przy cylku 70cc i gaźniku 19 Dellorto mam dyszę 92 z stożkiem REVO który dodatkowo trzeba było zakleić na osłonce bocznej otwory taśmą Scota, pozostawiając te otwory z góry osłonki wolne i to dopiero pozwoliło regulować gaźnik,jeśli masz odkręconą śrubkę od składu mieszanki tak jak przy seryjnym filtrze 1,5-2,5 obrotu to w życiu tego gaźnika nie wyregulujesz bo dawka powietrza jest za duża przez ten właśnie filtr który trzeba zdławić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 14:47 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
poczekam jeszcze pare dni bo jak juz go ma to niech zobaczy .A jak nie to go wezme i zrobie dokladnie jak mowisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy