Dzisiaj jest 24 lut 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2014, 9:55 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
Hej mam pytanko, jak lepiej docierać ten cylek ?? Na tunningowym napędzie mam na myśli wario sprzęgło stage 6, czy może na seryjnych częściach napędu ?? do tego mam gaznik 19 i powiększony delikatnie króciec ale i tak sie grzeje ostro.

Boję się ze go zatre a nie mogę dobrze wyregulować napędu a boję się że testy mogą zabić mój nowy cylinder.

Co radzicie ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 maja 2014, 14:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
AC czy LC?
Jeżeli AC i Ci się mocno grzeje przy takim gaźniku to sprawdź świecę, czy aby na pewno dobrze wyregulowałeś, sprawdź również wszystkie osłony plastikowe silnika, które są bardzo ważne, zobacz również w jakim stanie jest wentylator.

Jeżeli LC to odpowietrz układ chłodzenia, sprawdź szczelność węży i termostat, zalej nowy płyn i sprawdź temperaturę, nie sugeruj się pomiarem na zasadzie ''dotknę, czy gorące'' bo nawet 55*C Cię oparzyć może, ja też myślałem, że mi się grzeje za mocno, po kupieniu termometru temp osiąga ok 70*C.

Jeżeli masz stożek to spróbuj z dyszą 85/90 i reguluj, załóż napęd tuningowy, jaki masz wydech?




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 22:14 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
Zamówiłem termometr. Skuter AC, Wydech technigas next-r zamówiłem też wentylator jakiś sportowy może troszeczke pomoże.

Dobre rady, sprawdzę wszystkie.

Jakie obroty powinny byc na dotarciu ? i jaka max temp pracy silnika jest a jaka optymalna przy AC 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2014, 23:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Obroty zmienne, powinieneś nie pałować i nie jeździć długo przez pierwsze kilometry, te 50 to tak spokojnie jeździł do 3/4 manetki, po przejechaniu 50 również nie pałuj ale od czasu do czasu daj mu posmakować 100% otwarcia przepustnicy, ale nie długo!

Polecam olej iPone lub Castrol Power 1 Racing, ale kupuj od producenta, bo obecnie na rynku są podróbki w sklepach tańsze niż bezpośrednia butelka tego oleju od producenta.

Odnośnie temp. mnie około 70/80 maks się grzeje, na postoju około 45/55 zależy od temp otoczenia, rozgrzewam zawsze przed jazdą, Tobie też zalecam tak robić :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 15:49 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
Gazior mam niewyregulowany, musze to poprawic, potem mam problem z regulacją napędu. Napęd mam sport pro s6 wario i sprzęgło sprężynki miekkie centralna s6 med i rolki 10g i nie jest fajnie bo rusza z niskich potem strasznie wysokie obroty przy 20 km/h do 30 i po tym obroty spadaja i skuter przyspiesza regularnie.
Jak wsadzam rolki 6.5 g to strasznie wyje az do odcięcia. Rolki 8 jest lepiej ale w każdym wypadku jest ta dziura w 20 - 30 i wyje mega. Zauważyłem ze przy 10 g rolki nie dochodzą do samej góry wariatora.

Co zmienic co poprawić ? od czego zacząć. SILNIK OSIĄGA TEMP 120 C Po przejechaniu 2 km 0_o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 23:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Pierwsza sprawa wyreguluj gaźnik, bo jeżdżąc na małej dyszy i na samym powietrzu zajedziesz go i tłok spuchnie. Druga sprawa taka temp jest niemożliwa, chyba, że jeździsz bez osłon na silniku, lub masz pozatykane otwory wentylacyjne w tych osłonach, ew. nie masz wentylatora ... Ja trochę ważę i przy moim setupie po przejechaniu 20km ( na dotarciu ) na około 50/70% manetki temp wahała się w granicach 80*C.. 82/81/75/77 itd itd... więc jest to niemożliwe, że aż tak Ci się grzeje, zajmij się gaźnikiem, nie napędem.. Co do regulacji napędu, daj sprężynki średnie, docisk medium tak jak masz i rolki rzędu 5-6g i powinno to chodzić dobrze.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 10:11 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
przy silnikach ac temperatura nawet 100*C to szczerze mówiąc nic strasznego :P 70* to jeszcze idzie ręką cyla przytrzymać :P ale temperatura w dużej mierze zależy właśnie od regulacji jak i od samej jazdy jeśli silnik jedzie tak w rezonansie ale bez pałowania to temperatura będzie sporo niższa niż przy zamulaniu w dziurze przed rezonansem (chociaż w skuterach dziury nie ma jeśli jest dobrze wyregulowany napęd)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 13:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
100, ale nie 120* zła regulacja ewidentnie, nie ma innej przyczyny, pierw niech się gaźnikiem zajmie nie napędem.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 17:51 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
ja jeszcze w simsonie jak miałem termometr to jak go kręciłem na 2-3b do końca (silnik podrasowany ze spawakiem itp) to 120-125* było w lecie :P ale na 4b jadąc nawet w największe upały 110* nie przekroczył:P przeważnie koło 100-105* się trzymał tylko w simsonie chłodzenie zależało od prędkości nie od obrotów silnika jak to jest w skuterze więc temperatury napewno też będą inne:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 17:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gdzieś już był temat ,temperatury w ac są porównywalne jak w simsonie , krytyczna 135C, 90-130C można smigać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 18:07 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
Dzięki chłopaki pomagacie mi szczególnie Jakub03 :) dysze mam 80 i świecę zalewa oraz pluje z tłumika niedopaloną mieszanką, zmniejszę dysze mam od 60-90 co 5 rozmiarów. Przyłożę się i wyreguluje gaźnik najpierw żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem.

Jeszcze przetkam otwory w plastikach, dobra sugestia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 18:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Normalna temperatura na dotarciu, u mnie dwa/trzy razy doszło do 140 stopni jak docierałem sobie dr evo i nic się nie stało. Ostatnio podczas jazdy z pasażerem nawet do 148, ale to już był hardkor moim zdaniem :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 01 cze 2014, 21:18 przez Dawidovvy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 18:50 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
Sory za spam, ale jak zamontowałeś termometr do ac?
Jeśli można wiedzieć, to jaki to termometr.




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 19:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Termometr tablicowy z allegro (do 150 stopni).
Czujnik jest tak zamontowany:

adapter-czujnika-temperatury-ac-t123574.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 21:18 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
dokładnie tak polecam przewód 290 cm, bo są takie wersje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 23:11 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
ja 137*C miałem po zatarciu więc potwierdzam, że krytyczna xD a przy 120* nic się nie działo ;)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2014, 10:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jednemu się nic nie stanie, a drugiemu tak, trzeba wziąć pod uwagę, że tłoki asso-werke są nie co lepiej wykonane od Vertexów i one są idiotoodporne, ich się zatrzeć nie da, chyba, że zła regulacja i non stop full, ale mimo tego to by też trochę trwało, dlatego wybrałem dr evo, a nie malossi, ze względu na to, że ja muszę mieć ogranicznik na manetce, żebym nie mógł na maksa wkręcać moto, bo po prostu jest to silniejsze ode mnie, nie byłem przekonany do dr evo, ale poczytałem, pojeździłem na takim cylku moto biegowym, jak i skuterem, sam taki zakładałem i widziałem jak jest wykonany, dlatego też każdemu polecam.

-- 31 maja 2014, o 10:52 --

kadkar pisze:
Sory za spam, ale jak zamontowałeś termometr do ac?
Jeśli można wiedzieć, to jaki to termometr.


Ja przymocowałem czujnik pod nakrętkę głowicy, nie jest on dużej grubości, także dystansu wielkiego nie robi.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2014, 11:30 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
zatrzeć się da nawet wossnera i już nie jeden to udowodnił xD tyle, że nie jest to łatwe bo na złe regulacje i lewe powietrze jest akurat odporny :D




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 0:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
pypu pisze:
zatrzeć się da nawet wossnera i już nie jeden to udowodnił xD tyle, że nie jest to łatwe bo na złe regulacje i lewe powietrze jest akurat odporny :D



Zaskoczyłeś mnie :mrgreen: Wossnera zatrzeć to trzeba być utalentowanym to jest kato i debilo odporny tłok, nie da się tego zajechać.. :evil:




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy