Witam. Jestem stałym klientem sklepu mieloch od jakichś 4 lat, zauważyłem przez ten czas, że jeżeli wysyłam maila z prostym pytaniem choćby "kiedy będzie dostępny przedmiot x" to dostaję normalnie odpowiedź. Zaś gdy wysyłam wiadomość z prośbą i weźmy tu jako przykład "Proszę o skompletowanie zestawu łożysk do silnika... jeżeli dostępne są łożyska o wymiarach...". Na bardziej złożone pytanie jeszcze nigdy nie dostałem u Was odpowiedzi, przez co nie raz musiałem zakupy robić w innym sklepie gdzie bez problemu uzyskałem fachową może nawet nie pomoc, a fachowe udzielenie informacji o rozmiarach, dostępności tego i tego. Czy naprawdę tak ciężko jest poświęcić w pracy 10 minut więcej, zarabiając przy tym powiedzmy 200 zł? Mam wrażenie, że tutaj klient bardziej musi walczyć o sprzedawce, a powinno być wręcz odwrotnie i tak jest właśnie w innych sklepach. Pozdrawiam
_________________
Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa
mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana