Dzisiaj jest 15 lis 2024, 15:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2014, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2014, 15:28
Posty: 393
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox
Siema mam problem bo jak przychodzę rano to mam pod roxem trochę paliwa rozlane. Co to może być ?




_________________

YAMAHA AEROX FULL SPORT:
yamaha-aerox-green-black-white-by-mefiu-pro-replica-t379716.html



JAWA 20 PANCERKA
jawa-20-pancerka-72-by-mefiu-t406904.html


ZAPRASZAM :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2014, 21:13 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 10:29
Posty: 30
Pojazd:
Siema, nieszczelny gaźnik albo przelewem się wylewa. Sprawdź zaworek iglicowy i pływak czy aby się nie zaciął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Pływak się zacina, albo kranik padł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2014, 15:28
Posty: 393
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox
Dawidovvy renv Kiedyś zaciął mi się pływał i cały filtr powietrza miałem zalany paliwem :/ . I jak patrze na gaźnik to jak jest przelew kolo niego mam czasami mokre :/




_________________

YAMAHA AEROX FULL SPORT:
yamaha-aerox-green-black-white-by-mefiu-pro-replica-t379716.html



JAWA 20 PANCERKA
jawa-20-pancerka-72-by-mefiu-t406904.html


ZAPRASZAM :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Są 2 opcje:
1: Jeśli po nocy wyciekło mało paliwa i jest niewielka kałuża, to nie trzyma zaworek iglicowy/zawiesza się pływak i przelewa się przez przelew gaźnika to co spłynie z wężyka paliwowego.
2: jeśli jest sporo paliwa i cały czas cieknie, to przepuszcza kranik i wtedy grawitacyjnie zaworek iglicowy zostaje otwarty pod naporem paliwa z baku, co skutkuje przelaniem się przez przelew.
Jeśli, to zaworek możesz go dotrzeć do gniazda w gaźniku na paście polerskiej, lub wymienić od gaźnika dellorto (chyba, że już masz dellort, to wystarczy wymienić) bo te mają końcówkę silikonową i nie ma bata żeby coś puszczało, chyba, że się pływak zawiesza.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 4:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Miałem ten sam problem, mój pływak w gazniku motoforce chodził troszke gorzej niz w dellorto 12,5mm, wiec przełożyłem pływak z bolcem i jest git, nie ma żadnych wycieków, juz wiele razy zmieniałem kranik paliwa i za każdym razem się psuł, ale przez to że kranik był zrabany to nie powinno wyciekać paliwo, no ale znalazłem przyczyne. Sprawdź pływak :)




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 6:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2014, 15:28
Posty: 393
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox
seba84_2005 jest mala kałuża . Da się to jakoś naprawic czy trzeba nowy gaźnik kupić ?




_________________

YAMAHA AEROX FULL SPORT:
yamaha-aerox-green-black-white-by-mefiu-pro-replica-t379716.html



JAWA 20 PANCERKA
jawa-20-pancerka-72-by-mefiu-t406904.html


ZAPRASZAM :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kup kranik koszt chińskiego zamiennika to jakieś 25 zł więc myśle że nie dużo, wymień i gwarantuje ci że przestanie się lać wiem bo to przerabiałem nie raz a gaźnik zostaw w spokoju




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 3:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Cinelous pisze:
Kup kranik koszt chińskiego zamiennika to jakieś 25 zł więc myśle że nie dużo, wymień i gwarantuje ci że przestanie się lać wiem bo to przerabiałem nie raz a gaźnik zostaw w spokoju


Nie ma co gwarantować i to jeszcze dawać gwarancje na chińskie podzespoły, ja kupiłem dwa razy kranik RMS na podciśnienie i pojezdziłem max tydzień czasu, jeden miałem orginalny z Keewaya Huricane, też się rozwalił, ale naprawiłem pływak i mam święty spokój już z 3 miesiące, jak już ma zmieniać kranik, to na manualny czyli sam go zakręcasz. Takie kraniki sa do full seri i dopiero wtedy wytrzymują ciśnienie nabieranego paliwa.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 6:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Cinelous pisze:
Kup kranik koszt chińskiego zamiennika to jakieś 25 zł więc myśle że nie dużo, wymień i gwarantuje ci że przestanie się lać wiem bo to przerabiałem nie raz a gaźnik zostaw w spokoju


Po co kranik, jak zaworek iglicowy przepuszcza.
Zaworek można wymienic, ale trzeba najpierw sprawdzić stan pływak, czy się nie zawiesza. Poza tym wystarczy zdjąć wąż paliwowy z gaźnika i zostawić luzem na noc. Jak nie będzie wycieków, to kranik sprawny i jest, to wina zaworek/pływak.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 6:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jesli bedzie wybite gniazdo pod zaworek iglicowy w gazniku to zaden zestaw naprawczy nie pomoze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy