Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2014, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
Witajcie. Obecnie jeżdzę na mineralu Castrola (ten w czerwonym pojemniku) i cały tłumik, wachacz i felga urypane w rzygach (myślę, że to wina oleju bo simmeringi na wale wymieniane 2x). Znalazłem w swoim mieście olej MOTUL 5100 2t pół syntetyk za 40zł i chciałem się was poradzić czy po pół syntetyku już tego syfu nie będzie :)
I nie zakładając nowego tematu: Jaka może być przyczyna przerywania na wysokich obrotach glównie gdy jadę pod górkę?

Pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2014, 19:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tak, to wina oleju. Motul to dobra firma. Ja używam Mobil 1 2T semisynthetic za jakieś 35zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ten motul będzie z pewnością lepszy niż mineralny castrol ale też nie myśl sobie że jak na nim będziesz jeździł to od razu tłok będzie czystszy bo tak czy siak przy każdym 2t podczas spalania tworzy się nagar który osiada na tłoku ale na pewno nie będzie tworzył sie tak mocno jak na mineralu.

Co do przerywania to jest wiele przyczyn od złej regulacji gaźnika, świece o złej ciepłocie lub zbyt usyfioną nagarem po fajke od świecy do powoli padającego iskrownika ale to akurat zdaża się nie czesto i możesz też robić zbyt bogatą w olej mieszanke




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 20:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cinelous pisze:
Ten motul będzie z pewnością lepszy niż mineralny castrol ale też nie myśl sobie że jak na nim będziesz jeździł to od razu tłok będzie czystszy bo tak czy siak przy każdym 2t podczas spalania tworzy się nagar który osiada na tłoku ale na pewno nie będzie tworzył sie tak mocno jak na mineralu.

Miałem na myśli usyfiony tłumik po oleju mineralnym klasy "towot".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2013, 16:33
Posty: 343
Lokalizacja: kraków
Pojazd: SR50 R
Ja latam na mobilu 1 2t semisyntetyk za ok. 35 zł tak jak kolega wyżej napisał i wydech i tak jest usyfiony ale ja nie widze z tym problemu szmatka i wystarczy wyczyscic. Nawet palcem schodzi to jest jak pył nie wiem jak u ciebie.




_________________

Obrazek
DUŻO ZDJĘĆ WEJDŹ-ZOBACZ-ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD !
viewtopic.php?p=2300021#2300021




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
no u mnie to jest mokry syf :/ najgorsze jest to, że białe koszulki uje*ane w czarne kropki... Ujadę 5km i już skapuje na koło..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy