Dzisiaj jest 06 cze 2025, 21:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2014, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
Witam
posiadam rometa 777 sport, od pewnego czasu zaczeło mi stukać w przekłądni i koło kręcić się na wolnych obrotach. Dlaczego tak się dzieje bo rozbierałem przekładnie i wszystko jest ok




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2014, 18:34 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Gaźnik ma ustawione za duże obroty jałowe ,lub stało się coś z napędzie przed co szczęki sprzęgła za późno puszczają dzwon.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 19:56 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:13
Posty: 51
Pojazd: 4T
Miałem podobnie i okazało się że dzwon był zasyfiony drobinkami paska napędowego po wyczyszczeniu pomogło




_________________

Pojazd: Router Bassa
Pojemność: 82ccm Chinol Głowica 39mm
Wariator: WM motor
Rolki: 5,5g
Dzwon: WM motor
Sprzęgło: Seria
Przełożenia: 11/1
V-max: 70km/h GPS

*Ogar 205
**Router Bassa
***Honda VT 500
****Suzuki SV 650




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
Mate57 pisze:
Gaźnik ma ustawione za duże obroty jałowe ,lub stało się coś z napędzie przed co szczęki sprzęgła za późno puszczają dzwon.

Obroty są dobre niskie na poziomie ok. 800-900

oXeen pisze:
Miałem podobnie i okazało się że dzwon był zasyfiony drobinkami paska napędowego po wyczyszczeniu pomogło

dzwon mam czyściutki wewnątrz świeci się jak psu wiecie co :P




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
oglądałeś sprzęgło czy się nie rozlatuje? przy oryginale miałem to samo, spręzynki straciły swoje właściwości i całe sprzęgło miało już luzy




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
Ok panowie dzięki ale problem rozwiązany, okazało się że źle skręciłem sprzęgło i tarło o dzwon, a pukanie to przez to że już wario się wytarło




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy