Dzisiaj jest 06 lut 2025, 10:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2014, 10:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Przed szlifem cylindra miał kompresje 4 bary trochę ciężko ruszał ale w zakresie wyższych obrotów był żwawszy ciągnał do 11k obrotów po czym z czasem spadło do max 10k , 9,5 k aż do 9 k obotów . Postanowiłem zrobić szlif . Zrobiłem szlif z tłokiem meteora . Wcześniej był 40.30 teraz mam 40.80 . A z obrotami mam nadal problem max do 9k . Oprócz uszczelek już nic więcej w silniku nie było robione . Gaźnik mam dobrze wyregulowany . Wcześniej max 104 , teraz z trudem 99 więcej nie pójdzie . Co może być nie tak ? Zębatki jakie były takie są , więc w czym problem ?

cyl seria 50
gaźnik 17,5 dellorto
dysza 95
wydech tecnigas




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy