Dzisiaj jest 30 sty 2025, 22:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2014, 21:40 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
witam. kymco przed wymianą cylindra jechało około 95 km/h przy secie: cylinder 50 po szlifie, tłok meteor, wydech leo vince zx, gażnik 17,5, membranki polini, stożek polini, rolki 7gr. czerwone sprężynki sprzęgła reszta seria. teraz po wymianie cylindra na 70 z tłokiem meteor i łożyskami na wale i powyżej wymienionym secie jedzie tylko 80, z takim samym przyśpieszeniem jak było na 50 ccm czyli bdb. co najlepiej wymienić by zwięszyć v-max? ja wiem że na odległośc się ciężko reguluje i że muszę to zrobić sam metodą prób i błędów ale tak mniej więcej w co celować i co powymieniać, np: dysza, spręzyna centaralna, sprężynki spżegłą, sprzęgło, dzwon(przebarwiony troche), wariator, rolki, pasek. na sprzęgle zostało około 2mm okładzin, dzwon przebarwiony, sprężyna, spręzynki i rolki w dobrym stanie pasek i wariaror nie sprawdzałem. z góry dzięki za pomoc i sory za błędy :)


Ostatnio zmieniony 08 cze 2014, 14:28 przez szybkikymcos9, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2014, 16:52 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
szybkikymcos9 pisze:
kymco, problem z wyregulowaniem napendu :)


Napend jprd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 14:29 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
lepiej ? Każdy sie może pomylić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 21:14 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Lepiej.
Jaki to masz cylinder? Zdało by się sprawdzić jaką masz kompresje. Okładziny sprzęgła za wiele do v maxa nie mają. Centralke kup hebo 60 bo to skarb ew 50 czarną, ciężko znaleźć to jak nie to podobnych właściwości. Później tylko roleczki testowe i zmieniasz. Dysza to chyba koło 90-100 by siadła i regulacja.
Jakie obroty kręci przy starcie i na maxie? Łapie muła w środku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 13:51 
*

Rejestracja: 28 sty 2014, 12:59
Posty: 43
Pojazd: kymco super 9 lc
Cylinder jest świeżo dotarty, Mam rozwalony obrotomierz jak chyba w każdym s9, nie ma muła, przy starcie są wysokie obroty potem maleją i na v-maxie znowu rosną ale nie aż tak jak na starcie. Dysza 95 bedzie dobra ? centralkę mam niebieską polini bedzie dobra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 12:22 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
szybkikymcos9 pisze:
Mam rozwalony obrotomierz jak chyba w każdym s9,

Ja mam 07r s9 i obrotomierz chodzi jak chodził tylko od paliwa i od wody mi nie chodzi.
Co do regulacji to Ci nie pomoge bo w tym już nie siedze, niech się inni wypowiedzą. pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 19:25
Posty: 140
Lokalizacja: okolice Poznania
Pojazd: s9
mi też wszystko chodzi a mam z 09r wiec nie pisz że '' jak chyba w każdym s9''
a co dyszy 95 do gaźnika 17,5 bez stożka to za duża chyba..




_________________

- Hebo New Performer
- Hebo NG
- Rolki 3,5 g
- Sprężyna Hebo +60
- Sprężynki Hebo Czerwone

Filmik: :D
http://www.youtube.com/watch?v=QFS7k_HhZoU




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy