Dzisiaj jest 24 lut 2025, 19:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2014, 20:45 
*

Rejestracja: 27 kwie 2014, 13:29
Posty: 26
Pojazd: Ferro 802
Witam. Mój skuter to ferro 802 2t z laser x pro i rolki 4,5g. Skuter wczesniej ladnie mi chodzil , dobrze sie zbieral iwgl a tu nagle nastepnego dnia odpalam go i przerywa mi nieziemsko. Jak jezdze nim to musze dawac jakas 1/4 moze 1/3 manetki i wtedy jakos jedzie i lekko przerywa , dozbiera sie do jakichs 50-60 max km/h. Czasami mocniej czasami slabiej przerywa.Gaznik przeczyscilem , sprawdzilem świece, fajke, regulator napięcia, moduł i nadal tak samo. Cos tam jeszcze grzebalem w tej elektryce i nwm czemu przestala mi swieciec tylna lampa , swieci tylko po przycisnieciu hamulca , i taka jakby postojówka z przodu tez nie swieci , nwm co tam moglem zrobic. Nwm czy to moze byc zwiazek z moim problemem czy mam slaby akumulator ale jakos 1msc temu padl mi , naladowalem go i trzymal az do dzis , dzis byl padniety.
Naprawde prosze o porady co to moze byc te przerywanie i wgl. Zastanawialem sie czy to moze byc cewka lub iskrownik , ale wy sie lepiej znacie to czekam na wasze odp :)
Z góry dzieki i pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 cze 2014, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Co do przerywania świece wymień na nową. Sprawdź żadórki, może regulator odpiąłeś i żarówki popaliło.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 23:05 
*

Rejestracja: 27 kwie 2014, 13:29
Posty: 26
Pojazd: Ferro 802
Regulator napięcia? Odpinalem ale na wyłączonym silniku bo od kumpla z jego skutki brałem i sprawdzalem. Świece sprawdzałem i to nie to :/ (fajnie by było gdyby to tylko świecą)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 5:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Ale w jaki sposób sprawdzałeś świece? Ja sam miałem niedawno problemy z przerywaniem i ciągle padały mi świece i się okazało, że trafiłem chyba na jakąś wadliwą serię ngk i dopiero po kupieniu 4 świecy było wszystko okej. Jeśli wymiana na nową nic nie da, to trzeba sprawdzić impulsator w iskrowniku, albo łapie gdzieś lewe powietrze, tylko, że przy lewym po przekreceniu manetki na full powinien się dusić i zgasnąć.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16


Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, 14:59 przez seba84_2005, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 19:25 
*

Rejestracja: 27 kwie 2014, 13:29
Posty: 26
Pojazd: Ferro 802
Dusić to się nie dusi, pójdę zaraz kupie świece nowa i napisze :)

-- 11 cze 2014, 20:25 --

Powiem tak , zmiana świecy na nową w połowie zalatwila sprawe bo jak jade na wylączonych swiatlach to skuter nie przerywa dopiero przy 70 ale tak lekko , a jak włącze światla to przerywa ze ... co to moze byc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 11:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Iskrowniku trzeba sprawdzić, czy są cewki okej i impulsator.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 13:35 
*

Rejestracja: 27 kwie 2014, 13:29
Posty: 26
Pojazd: Ferro 802
hmm a powiedzialbys jak dokladnie to sprawdzic tzn po czym mam poznac ze impulsator jest dobry czy jednak nie albo czy cewki sa cale czy jednak to w nich tkwi problem iwg ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Cały iskrownik sprawdzisz multimetrem elektronicznym. Musisz poszukać w sieci jakie opory mają cewki i sam iskrownik kiedy są sprawne.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy