Dzisiaj jest 24 lut 2025, 14:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2014, 12:18 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Więc założyłem nowego malossiego 70 który jest na dotarciu (przebieg około 3 km) lecz nie mogę wyregulować gaznika (jedzie max 72 i coś koło 8.2 obr) na postoju kręci 10.4 obr . Aktualnie jest dysza 78. Próbowałem na 90 ale jest coś takiego jak buuuu i lipa. Założony jest stożek polini air box (jest on w obudowie więc myślę iż pobiera mniej powietrza niż stożek otwarty). Niedługo mi przyjdą dysze regulacyjne stage6 od 75-98.

set: next-r, tec 17.5 (ssanie ręczne) , malossi rolki 5g


Jak mam sie zabrać za tą regulacje żeby nie piłować silnika bo boje się o zatarcie



(ewentualnie osobie chętnej i znającej się na rzeczy zlecę takową regulacje oczywiście odpłatnie :) do 200 km , jestem z okolic Grójca , osoby chętne pisać na priv lub gg 32214324)


Ostatnio zmieniony 23 maja 2014, 12:27 przez TurboKillYou, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 maja 2014, 12:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dysza 90-95 środkowy ząbek na igilicy , zakręć śrubkę od składu mieszanki i wykręć o 1/2 obrotu ,przejedź się i zobaczysz jak się zachowuje, nie piłuj go już na samym początku jak nawet pierścienie się nie ułożyły,stożki mają to do siebie nawet te w osłonkach że dostarczają tyle powietrza że czasami żeby to wyregulować trzeba zaklejać osłonkę taśmą scota.wypadało by dać gaźnik 19mm dla tego cyka ,ten też ogarnie bo sam na takim docirałem i jeździłem bardzo długo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 14:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ogólnie 17.5mm to ja bym pod Malossiego nie zakładał, tylko 19/21 ale już mniejsza o to, tak jak kolega wyżej, co by tu więcej taki mały gaźnik i tak mała dysza nie ma szans.. musisz większą dyszę założyć i pobawić się trochę.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 13:17 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Wiec założyłem dysze 96 i skuter jakoś tam jedzie ale szału nie ma. Nie mogę ustawić wolnych obrotów :/ raczej wszystko jest szczelne. Z filtra cieknie mi paliwo. Panowie ten TEC to chyba jedna wielka lipa :/ w poniedziałek mi przyjdą dysze regulacyjne to bd jeszcze próbował ale od czego mam zacząć ??

-- 27 maja 2014, 14:17 --

TurboKillYou pisze:
Wiec założyłem dysze 96 i skuter jakoś tam jedzie ale szału nie ma. Nie mogę ustawić wolnych obrotów :/ raczej wszystko jest szczelne. Z filtra cieknie mi paliwo. Panowie ten TEC to chyba jedna wielka lipa :/ w poniedziałek mi przyjdą dysze regulacyjne to bd jeszcze próbował ale od czego mam zacząć ??


A więc sprawdziłem szczelność filtra, gaznika i krućca i wszystko jest szczelne w 100% . A skuter jak gasł tak gaśnie (chyba że wykręcę śrubę mieszanki (max 1.4 1.5 tys obrotu ) , filtr powietrza zakleiłem po części i skuter jedzie lepiej lecz jeszcze nie tak jak powinien :/ a z filtra jak leciało paliwo tak leci :? poradzi coś ktoś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2014, 23:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tec 17.5mm w wersji mają problemy z napełnianiem i zacinającym się pływakiem, ale możliwe, że u Ciebie problem ten nie występuje, tylko po prostu ma za dużą dyszę, spróbuj na dyszy 90/92 i załóż normalnie osłonę filtru powietrza, ja początkowo też miałem problem z wolnymi obrotami, ale okazało się, że filtr do gaźnika nie przylegał szczelnie. Po dociśnięciu go problem znikł, regulacja odbyła się bez żadnego problemu, w moim wypadku dysza 85 okazała się za duża i na 80 chodził najlepiej.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 21:33 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Więc założyłem dyszę 100 i filtr jest po części zaklejony . Skuter trzyma wolne obroty lecz w moim przekonaniu są one zbyt niskie (900-1200) i nie mogę ich podwyższyć . Wszystko jest szczelne gdyż sprawdzałem już wiele razy (np gdy zatkam wlot powietrza skuter natychmiast gasnie). I drugi problem to wyciekające paliwo z filtra (niewielkie ilości ) . Skuter ma naprawdę fajne przyśpieszenie jak i v-max (rolki 6g max 84km/h). Gdy odkleję cześć filtra który jest zaklejony skuter nie pracuje jak powinien. Spróbować na większej dyszy bez oklejonego filtra czy jak??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 23:35 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Nie cuduj..tylko wsadz tam wiekszy gaznik. Choc po tym jak pisales ze przebieg pare kilosow i juz go pilujesz...szkoda gadac -.-




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 0:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja pier**** ledwo założony cylek a Ty już go na maxa piłujesz to jak Ty chcesz żeby to chodziło...? Odstaw to lepiej i wróć jak dorośniesz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 8:53 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Komor pisze:
Ja pier**** ledwo założony cylek a Ty już go na maxa piłujesz to jak Ty chcesz żeby to chodziło...? Odstaw to lepiej i wróć jak dorośniesz.

A takie wypowiedzi piszę dorosły facet??
Skuter jest już dotarty więc napisałem na forum co robić dalej lol :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 10:21 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak dorosły facet, który nie może patrzeć już jak niektórzy nie umieją szanować tego co mają. Nie wiem czy cyl po 3km to już dotarty..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 15:25 
*

Rejestracja: 15 maja 2013, 7:18
Posty: 74
Pojazd:
Komor pisze:
Tak dorosły facet, który nie może patrzeć już jak niektórzy nie umieją szanować tego co mają. Nie wiem czy cyl po 3km to już dotarty..


Zobacz na datę pierwszego postu . Od tamtej pory mógł już go dotrzeć ...




_________________

Marcin194 pisze:
Palenie e-fajek to jak walenie konia... Niby podnieca, ale jakoś inaczej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 16:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
NeeRek pisze:
Komor pisze:
Tak dorosły facet, który nie może patrzeć już jak niektórzy nie umieją szanować tego co mają. Nie wiem czy cyl po 3km to już dotarty..


Zobacz na datę pierwszego postu . Od tamtej pory mógł już go dotrzeć ...

Skąd miałem wiedzieć czy mógł go dotrzeć czy nie, mógł od tego czasu przejechać 50km ale też 500km, wróżka nie jestem. I to przecież logiczne ze takie rzeczy się powinno pisać ze dotary bo każdy ku*** się nie będzie domyślał ile on od 23 maja przejechał.. Ludzie..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 14:23 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Komor pisze:
NeeRek pisze:
Komor pisze:
Tak dorosły facet, który nie może patrzeć już jak niektórzy nie umieją szanować tego co mają. Nie wiem czy cyl po 3km to już dotarty..


Zobacz na datę pierwszego postu . Od tamtej pory mógł już go dotrzeć ...

Skąd miałem wiedzieć czy mógł go dotrzeć czy nie, mógł od tego czasu przejechać 50km ale też 500km, wróżka nie jestem. I to przecież logiczne ze takie rzeczy się powinno pisać ze dotary bo każdy ku*** się nie będzie domyślał ile on od 23 maja przejechał.. Ludzie..

Komor prosiłbym o nawiązywanie do tematu a nie wymyślanie jakiś bajek tylko po to żeby nabić sobie post-a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 14:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie nabijam sobie postów i nic nie wymyślam, tylko odpowiadam na poeta.
Co do tematu, jak docierales?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy