Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Witajcie, chciałbym się Was poradzić w trzech sprawach.
Po pierwsze, jakie osiągi przewidujecie na takim setupie:
dzwon sprzęgła Stage6 Wing Cooler d.107mm, wariator Malossi Multivar , wentylator wariatora Malossi Ventilvar, sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm , pasek napędowy Malossi X-Special, gaźnik 17,5mm Arreche oraz niestety SERYJNY wydech od Aeroxa i cylinder ECO 50.

Druga sprawa to wydech oraz przypuszczalne osiągi na Nim.
Chciałbym coś wysoko obrotowego, lecz żeby nie rozwaliło mi mojego zacnego Cylindra EKO.

Trzecią sprawą jest spalanie, rzędu 6l/100km . Jak można by je ogarniczyc?
Jaką dać dysze zamiast 90 ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2014, 15:28 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 14:33
Posty: 80
Pojazd: aprilia sr racing
80 - 90 km/h
ja mam leo vince i jestem zadowolony a na wysokie oBroty to technigas lub laser-x-pro
dysze 80 lub 75




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 0:27 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
kamil98 pisze:
80 - 90 km/h
ja mam leo vince i jestem zadowolony a na wysokie oBroty to technigas lub laser-x-pro
dysze 80 lub 75

Tak wysokie obroty to Tecnigas, puknij się. Jako że jedyny sensowny Tecnigas tutaj to Next-R, a on niskoobrotowy to przecież on takiego nie chce.. Co do osiągów to wszystko i wyłącznie zależy od regulacji, a nie od tego ile ktoś sobie myśli że pojedzie. Dysza z przedziału 65-75, możesz kupić zestawik i regulować. Co do wydechu to jak chcesz wysokoobrotowy to bierz S6 Pro Replike.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 14:19 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Strasznie drogie są zestawy dysz do tych gaźników, a sam zastanawiam się nad dyszą 65 oryginalną.
Co do wydechu to Replice podobno trudno wyregulować pod Multivara i czasami traci nawet prędkość z opinii innych ludzi.
Aktualnie v-max. ok 80, lecz regulacja na start.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy