Rozumiem ze ten post jest czysto filozoficzny

. Ciezko bedzie ci uzyskac na tym forum informacje dlaczego taka, a nie inna jest polityka yamahy dotyczaca doboru podzespołów do swoich motocykli.
Faktem jest ze najwazniejsze podzespoły aeroxa pochodzą z włoskich fabryk, jakby nie bylo silniki, gazniki, hamulce brembo, bodajże amortyzatory paioli itd.
Cytuj:
Przecież włoskie firmy nie są dobre, np Fiat... Słyszałem nawet że są tylko trochę lepsze od chińskich?
Fiat to marka zajmująca sie produkcją tanich samochodów glownie z niskich segmentów, wiec trudno oczekiwac ze beda w swoich samochodach stosowac high endowe rozwiazania.
Natomiast jesli chcesz to zamiast do fiata, mozesz aeroxa porownywac do Ferrari, Lamborghini, czy do Maserati, ktore sa włoskie, a pomimo tego nie sa uwazane za produkty niskiej klasy. Notabene Ferrari i Maserati należą własnie do fiata, podobnie jak wiele innych marek takich jak Jeep, chrysler, iveco itd
Warto tez pamietac o tym ze skutery we wloszech są bardzo popularne, sa produkowane w ogromnych ilosciach od bardzo dawna, przykladowo vespa powstaje od ponad 70lat. Wlosi maja ogromne doswiadczenie w produkcji skuterów, a od wielu lat produkuja podzespoly o najlepszych parametrach, moze wlasnie dlatego yamaha wybiera ich produkty. W koncu jesli chcesz kupic łódke to nie kupujesz jej w kraju lezacym na srodku sachary, w ktorym nigdy łódek sie nie produkawało, tylko idziesz do kraju zalanego wodą, gdzie łódki produkuje sie od zalania dziejów, bo wlasnie tam łódki sa najlepsze, bo testowane, unowoczesnianie i dopracowywane przez długie lata.
Dodatkowo nie bez przyczyny wiekszosc najbardziej cenionych marek tuningowych pochodzi wlasnie z włoch zaczynajac od najbardziej znanych, malossi, polini itd