Dzisiaj jest 24 lut 2025, 20:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2014, 22:39 
*

Rejestracja: 03 maja 2014, 13:16
Posty: 36
Pojazd: malaga
Witam. który z wariatorów jest lepszy sv1 czy ng?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 cze 2014, 0:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Top NG.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 8:01 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Bez wahania brać top racing NG albo polini hi-speed ale polini jest droższe więc Top racing next generation będzie dobrym wyborem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 9:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Marcin757 pisze:
Bez wahania brać top racing NG albo polini hi-speed ale polini jest droższe więc Top racing next generation będzie dobrym wyborem

Co z tego, zę Polini drozsze, jesli nie jest wcale lepsze. Wiadomo zę NG będzie bezkompromisowo najlepszym wyborem, pomijając wariatory R/T lub MHR




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 22:11 
*

Rejestracja: 03 maja 2014, 13:16
Posty: 36
Pojazd: malaga
a jakie opinie o sv1?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 22:42 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Ja posiadam SV1, i mogę polecić. Trzyma równe obroty od dołu do końca na seryjnej centralce. Jakość wykonania też niczego sobie, dosyć solidna.




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 1:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
SV1 jest bardziej dedykowana pod 4T. NG to najlepszy wariator poza wariatorami typu R/T albo MHR.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy