Dzisiaj jest 20 lip 2025, 17:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: problem..
Post: 04 lis 2009, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
witam.. mam problem z moim aeroxem... wsadzilem do niego cylek 70 mk hm i cos jest nie tak gdyz jak jest zimny idzie jak pojeba** obroty nawet do 13 tys/min ale po kilku minutach tak jak by sie grzał i obtoty słabna do 8 tys.. i jest słaby..;/ moj mechanik wymienił juz prawie wszystko i nadal dupa..;/ zaskakujace jest to ze kompresje ma prawie 15 atmosfer.. co to moze byc..? prosze o pomoc..;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik najpierw.

To, że twój "mechanik" wymienił wszystko, to nie znaczy, że to ma prawo dobrze jeździć.

Jaki masz ten gaźnik i jakie ssanie w nim masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
Gaźnik mam 19 Dellorto metrakita..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
13 tys ci na 100% nie kreci... 15 atmosfer to 90% szansy na zaplon stukowy. Cos tu chlopie krecisz. Wyreguluj dobrze gaznik, bo jak jest zimny to jezdzisz na ssaniu, jak sie rozgrzeje to juz jezdzisz bez ssania :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
no tak na ssaniu jak jest zimnya..mechanik mowił ze kreci do 13 tys obrotow..a potem spada do 8..;/ moze byc taka przyczyna od sprzęgła albo dzwonu..?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 10:48
Posty: 62
Lokalizacja: wieliczka->gdów
Pojazd:
raczej nie możliwe, kwestia regulacji




_________________

Obrazek Pzdr ricki516 ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
hubertwajnert94 pisze:
no tak na ssaniu jak jest zimnya..mechanik mowił ze kreci do 13 tys obrotow..a potem spada do 8..;/ moze byc taka przyczyna od sprzęgła albo dzwonu..?


Najwyzszy czas go zmienic :) HM Kreci okolo 10-11 tys obrotow max. Moj cylek Airsal T6(aluminium) kreci do 11k wiec :) Wyreguluj dobrze gaznik powinno pomoc :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
nie ma lepszego w okolicy..;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Ja bym obstawiał samozapłon bo jak się rozgrzeje to odległość pierścienie gładź cylindra się jeszcze bardziej pomniejszają i zwiększa kompresja spróbuj wstawić cieńszą uszczelkę pod głowicę




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
a są cieńsze..? mam założoną taka jaką mi przysłali z cylkiem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 8:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
miałem podobnie winą może być chłodnica, zmień ją
jeśli masz filetowy/niebieski dzwon sprzęgła lub starte okładziny na sprzegle to też wina tyc podzespołów regulacja gaźnika tutaj nic nieda wiem z doświadczenia jeśli na saniu dobrze chodzi to po rozgrzaniu może miec co najwyżej obroty nie równe
sprawdź sprzęgło pasek i czy niemasz rowków na wariatorze i czy przeciw wariator czyli wentylator wariatora niema rowkóe i czy ma wszystkie łopatki umnie gdy nie było 3 czy tam 5 łopatek po zmianie na polini odrazu wszystko zaczeło działać jak należy posprawdzaj to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
co prawda to przeciwtalez mam seryjny i tez mam pourywane ząbki.. wymienie to..;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
sprzęgło pasek i czy niemasz rowków na wariatorze i czy przeciw wariator czyli wentylator wariatora niema rowkóe

A co to ma do rzeczy? Jak by miał rowki od wytarcia, to czy zimny czy ciepły silnik, zawsze przy tej samej prędkości by łapał muła, a przecież na zimnym jest wszystko ok.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 0:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sam regulowałeś gaźnik czy mechanik go regulował ?? Bo może to na zimnym silniku robił.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
mechanik regulował..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 13:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
A może to wada tłoka/cylindra że jak się rozgrzeje to coś tam się dzieje?




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 14:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Francesso pisze:
A może to wada tłoka/cylindra że jak się rozgrzeje to coś tam się dzieje?

Grzeje się i tłok puchnie? No możliwe... :?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 21:14
Posty: 52
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd:
tak.. mechanik powiedził zebym zapytał kolegi co ma ten sam silnik czy by go na chwile niezałożył bo jak u niego bedzie sie działo to samo to wina cylka..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy