Dzisiaj jest 15 lis 2024, 11:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2014, 10:47 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Da się wyciągnąć bez rozpoławiania, po prostu jak jużje chcemy wyrzucić to śrubokrętem albo czymś wydłubujemy i tyle.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 cze 2014, 7:02 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Filtr i gumę naprawilem nie ma żadnych dziurek. Co do uszczelniaczy to muszę ściągnąć wario, bendix i gdzie by się znajdował ten uszczelniacz? Jak on wygląda? Z drugiej strony pokrywe pompy i całego magneta? Dodam że jak rozkrecilem filtr było yam trochę paliwa. Mogła być to wina zaworu membranowego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 9:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak masz paliwo w filtrze to jest to wina zaworu membranowego. Uszczelniacz to taki gumowy pierścień wciśnięty pomiędzy wał a karter, zobaczysz go łatwo.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 19:17 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Witam ponownie. Uszczelniacze sprawdzone nie ciekną, są w bardzo dobrym stanie. Także guma filtra naprawiona. Macie jakieś pomysły czego wina może być nie utrzymywanie obrotów na ciepłym?
Dodam że czym gorętszy tym krócej utrzymuje wolne obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 1:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nawet na włączonym ssaniu tak jest?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 9:34 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Jak jest zimny utrzymuje obroty bez problemu. Czym bardziej zagrzany krócej utrzymuje wolne obroty. Na ciepłym żeby odpalić trzeba odrazu dodawać gazu bo zgaśnie. Na ssaniu czy ciepły czy zimny obroty utrzymuje. Dostaje więcej paliwa więc co się dziwić. Gaznik dobrze wyregulowany swieca ma dobry kopol. Macie jakieś pomysły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 11:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No właśnie czyli jak paliwa więcej dostaje to chodzi. Jaką masz dyszę? I jak masz iglicę ustawioną?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 12:27 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Chodzi bo więcej paliwa dostaje ale kręci kołem na ssaniu. Dysze mam 88, a co do iglicy to nie wiem. Jak sciagnalem filtr powietrza to tak 2cm luki jest od góry do dołu. A na jakim zabku proponował byś zmienić? Jak zmienić położenie iglicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 15:30 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No iglice regulujesz tak, że zmieniasz blaszkę na inny ząbek. Wyjmij i zobacz na jakim masz. Im wyżej blaszka tym mniej paliwa.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 21:26 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Mam na ostatnim ząbku. Podnieść ją wyżej?
Da się coś zrobić z tym odpalaniem na ciepłym?
( żeby odpalił trzeba dodawać gazu tylko na ciepłym na zimnym ok. )
Każda odpowiedź się liczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 0:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ale na ostatnim od góry czy dołu? Jeśli od góry to opuść tak, żeby po środku było.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 7:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
ziolosiepali pisze:
Mam na ostatnim ząbku. Podnieść ją wyżej?
Da się coś zrobić z tym odpalaniem na ciepłym?
( żeby odpalił trzeba dodawać gazu tylko na ciepłym na zimnym ok. )
Każda odpowiedź się liczy.


Przecież każdy skuter, tak ma. Nawet w instrukcjach obsługi jest napisane, ze na ciepłym trzeba dodać lekko gazu.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 13:01 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Na zimnym zapali i utrzyma obroty. Na ciepłym będzie kręcił i pochodzi ok parę sekund i zgaśnie.
Prawie zawsze obracam manete a później krece bo inaczej nie zapali.
Iglica na 1 zabku od dołu.

-- 20 cze 2014, 14:00 --

Przychodzą wam jakieś pomysły do głowy czego może być to winą.

-- 20 cze 2014, 14:01 --

Przychodzą wam jakieś pomysły do głowy czego może być to winą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 3:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
seba84_2005 pisze:
ziolosiepali pisze:
Mam na ostatnim ząbku. Podnieść ją wyżej?
Da się coś zrobić z tym odpalaniem na ciepłym?
( żeby odpalił trzeba dodawać gazu tylko na ciepłym na zimnym ok. )
Każda odpowiedź się liczy.


Przecież każdy skuter, tak ma. Nawet w instrukcjach obsługi jest napisane, ze na ciepłym trzeba dodać lekko gazu.

I co jeszcze.. Skuter się reguluje tak, żeby palił zawsze bez względu czy zimny czy ciepły bez dodawania gazu i żeby utrzymywał wolne obroty. Czytaj instrukcje to daleko zajdziesz...
A na zimnym palisz go na ssaniu czy bez?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 11:38 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Na zimnym zapali mi bez ssania. Utrzyma wolne obroty.
Jeśli zapale na zimnym na ssaniu koło sie kręci. Po wyłączeniu ssania obroty zauważalnie spadają ale wolne utrzymuje bez problemu.

Problem jest w tym że na ciepłym trzeba go odpalać z obkręconą manetą bo zgaśnie. A na wolnych dodawać lekko gazu.

Np. Jadę z 80 km/h zwalniam, zjeżdzam do bramy bez dodawania gazu ( z górki ) prędkość spada i robi się cichy i bez dodania gazu zgasnie. Na zimnym takiego problemu nie ma!!.

Takze prosiłbym o odpowiedzi kogoś co się na tym zna.( wszystkie możliwe problemy )
W wakacje wyjme silnik i go sprawdze dokładnie czy nie łapie lewego. Pozdro.

-- 01 lip 2014, 12:35 --

Siema
Nadal ten sam problem.
Wszystko sprawdzone. Uszczelniacze dobre, lewego nie łapie.
Gaznik wyregulowany dobrze. Kopci strasznie na zimnym.

-- 01 lip 2014, 12:37 --

Siema
Nadal ten sam problem.
Wszystko sprawdzone. Uszczelniacze dobre, lewego nie łapie.
Gaznik wyregulowany dobrze. Kopci strasznie na zimnym.

-- 01 lip 2014, 12:38 --

Siema
Nadal ten sam problem.
Wszystko sprawdzone. Uszczelniacze dobre, lewego nie łapie.
Gaznik wyregulowany dobrze. Kopci strasznie na zimnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy