Dzisiaj jest 12 lut 2025, 7:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2014, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Witam mój problem polega na tym że skuter bardzo ładnie się zbiera ale przy prędkości 65 km/h przerywa czego wcześniej nie robił to nie jest przerywanie takie jakby świeca była do dopy ( ale wymieniłem swiece na nową już ) takie jakbym hamulcem lekko przyhamowywał i akurat przy tej prędkości jak jade z górki to 73km./h pociśnie ale koniec górki od razu zwalnia próbowałem już :
Zmiana rolek z zakresie 4g-6,5g żadnych zmian w V-max
Zmiana dyszy z 85 na 79 nie ma róznicy w V-max tylko przyspieszenie
Zmiana modułu brak zmian
Setup w skuterze aktualnie :
Cylinder 65ccm
Wariator Sportowy china
Rolki 5g
pasek bando w bdb stanie

Dodam że wcześniejszy V-max skutera na 50ccm to licznikowe 75km/h a na 65 ccm dochodziło do 85 km/h na rolkach 5,5 g

Gaźnik wyczyszczony bardzo dobrze kilkakrotnie . Świeca NGK najechane ma 20 km .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 cze 2014, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Lewego powietrza Ci nie łapie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Sprawdziłem nie łapie lewego powietrza . Nie ma żadnych nie szczelności




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 17:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przerywa.. opisz to dokładnie, muli go i robi charakterystyczne buuu, czy po odpuszczeniu gazu po prostu zaczyna go hamować ?

Jeżeli muli przy takiej prędkości i robi buu to źle wyregulowany gaźnik, sprawdź nalot na świecy, powinien być beżowy lub brązowy/kawa z mlekiem, wszystko zależy od ciepłoty świecy.

Jeżeli coś go blokuje po odpuszczeniu gazu i zaczyna szybciej niż zwykle zwalniać to możliwe, że łożyska w przekładni się kłaniają, u mnie było to samo, najłatwiej można to sprawdzić stawiając skuter na stopce centralnej i ustawić mu wolne obroty na tyle wysoko, żeby koło obracało się bardzo delikatnie, a nie wirowało jak bęben w pralce, tylko powolutku się obracało, jeżeli przy niskich obrotach będzie się kręciło koło, a silnik nie będzie wył, to wszystko w porządku, jednak jeżeli np potrzebuje dużo więcej gazu, żeby zakręcić, to możliwe, że łożyska podziękowały za współpracę.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Tak jakbym miał blokade w module założone na 65 a sprawdzałem inne moduły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy