Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2014, 16:08 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Witam. No wiec mam aeroxa z 2005r. Jezdzilem nim troche czasu ale ze względu na to ze urwało mi sie mocowanie wydechu przy cylindrze to przestalem jeździć bo nie było kasy na nowy cylinder. Przebiegu miał 17 000+ stal ze 2-3 lata wgl nie odpalany i nie byl garażowany. Po tych latach postanowiłem zrobić. Wymieniłem cylinder na tec eco 50 wraz z tłokiem, nowa membrana Tec sport, nowy dzwon sprzęgła Polini speed bell, przeciwtalerz wariatora Tec wszystkie nowe uszczelki. Po otrzymanych częściach zacząłem składać wszystko do kupy. Gdy złożyłem przyszedl czas na odpalenie i tu zaczęły sie problemy. Zalalem paliwo do baku i zacząłem kopać kopnikiem po 10 min kopania wgl nie odpalil (oczywiście gaźnik i filter powietrza zostaly dokładnie wyczyszczone świeca jest dobra daje iskre) wiec sprawdzilem czy go nie zalewa, odkręciłem świece patrze sucha wiec zakrecilem założyłem fajke i zaczynam kopać lecz dalej nic. Znajomy doradzil zebym pod świecie wlał troche benzyny tak z 7ml. i powinien odpalić lecz tak sie nie stalo. I brak pomyslow co może byc przyczyną, akumulator naladowany, nie zalewa go, iskra jest a on i tak nie pali.

Jak myślicie co moze byc przyczyną ? Pomocy!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 cze 2014, 18:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak stał nie garażowany pod chmurką to uszczelniacze na wale masz do wymiany,guma nie lubi mrozu a tym bardziej że stał kilka lat,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jeśli masz podciśnienie na kranik zdejmij wężyk bliżej króćca i zassij go kilka razy ustami, bo może masz pusty gaźnik i paliwa z komory plywakowej nie popiera.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 23:24 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Kranik jest ok, paliwo dochodzi do gaznika bo rozkręcałem gaznik i bylo paliwo w nim takze to nie to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 0:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zastosuj się do tego co n0ooRt napisał bo guma właśnie parcieje i może Ci łapać lewe. I rozumiem, że paliwo lałeś nowe na pusty bak?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 9:00 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Oczywiscie ze nowe, poprzednie wyparowalo. To mam takie pytanie jeszcze, jezeli to uszczelniacze poszły to zeby je wymienic bede musial silnik rozpołowic ? Czy sie obejdzie bez tego ? Srry ale zielony jestem w tych sprawach.




_________________

SetuP:
Sprzęgło Polini Speed Clutch
Wariator Polini Eco Kit
Pasek Polini Kevlar
Sprężynki Sprzęgła Top Racing 30%
Sprężyna Centralna Hebo 60%
Wydech LeoVince TT
Rolki 3.5g Polini V-max 90-95 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 10:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie musisz rozpoławiać silnika aby wymienić uszczelniacze, demontujesz wariator, bendix rozrusznika i ukazuje ci się uszczelniacz, czasami trzeba jeszcze zdemontować przed nim pierścień zabezpieczający sigera, od strony magneta tak samo ,demontujesz magneto ,iskrownik i wymieniasz,uszczelniacz od strony wariatora trzeba podważyć zakrzywionym np. gwoździem śrubokrętem lub wkręcić po przekątnej dwa blachowkręty i powinien wychodzić,nurtuje mnie jeszcze to że skuter stał tyle czasu z pustym bakiem ,czy czasami nie zebrała ci się w nim skroplona woda i teraz załałeś ją świeżym paliwem, krócieć łączący gaźnik z zaworem membranowym też wypadało by sprawdzić czy nie sparciały lub popękany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 11:08 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Bak wypłukałem przed zalaniem świeżego paliwa a zawór membranowy zostal wymieniony na nowy Tec sport bo poprzednik mial plastik pekniety i prześwity były a co do króćca tez jest dobry znajomy sprawdzil i potwierdzil. Tak wiec zakupie uszczelniacze wymienie i zobaczymy czy odpali. Jeszcze jedno mam pytanie, ile moge przejechac jeszcze na seryjnym wale ? Albo po ilu km. powinno sie wymienic wal oraz łożyska bo jak juz zaczne rozbierac to moze pokusił bym sie na wymiane zeby juz później nie śturac. Dzieki za szczere chęci i informacje. Pozdrawiam.




_________________

SetuP:
Sprzęgło Polini Speed Clutch
Wariator Polini Eco Kit
Pasek Polini Kevlar
Sprężynki Sprzęgła Top Racing 30%
Sprężyna Centralna Hebo 60%
Wydech LeoVince TT
Rolki 3.5g Polini V-max 90-95 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 15:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ile jeszcze pośmigasz na tym wale i łożyskach tego ci nikt nie określi bo to loteria,jeden na serii prześmiga 35tyś/km a drugi ma problemy już po 10-15 tyś/km , musisz sprawdzić stan wału [luzy na korbowodzie jak i luzy na łożyskach wału] jak i głośność pracy łożysk [co jest sygnałem do wymiany]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 17:07 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Dobra dzieki ziomus za info. Jutro zaczynam go robic znowu. Mam nadzieje ze zrobie go i bede mogl sobie nim pojezdzic hue.




_________________

SetuP:
Sprzęgło Polini Speed Clutch
Wariator Polini Eco Kit
Pasek Polini Kevlar
Sprężynki Sprzęgła Top Racing 30%
Sprężyna Centralna Hebo 60%
Wydech LeoVince TT
Rolki 3.5g Polini V-max 90-95 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy