Po dłuższej nieobecności na forum (nieprzemyslana sprzedaz F2-eczki i nieudany eksperyment enduro z Yami TT600R).
CBR ma przebieg który większość by odstraszył - 87 tyś - szczerze powiedziawszy moja F2 która miała niecałe 60 miała twardziej pracującą skrzynię niż ta
Z dodatków posiada bliżej nieokreślonej marki końcówkę wydechu (ładnie gada, nie ukrywajmy że 4 w rzędzie na seryjnym brzmi bardziej jak sokowirówka więc młodzi wydechy zmieniają) wyższą od oryginalnej szybkę i odblaskowe paski na koła.
Do wymiany tylna oponka (już zmieniona na Pirelke Angel ST, nie ma na fotach) i tarcza tylna hamulcowa (kupiłem nowe klocki ale tarcza już dość zeżarta więc szkoda mi ich na nią zakładać, zmienię najpierw tarczę)
Dorzuciłem jej już za to akcesoryjne końcówki kierownicy które widać na foto (jednego seryjnego jej brakowało)
Ze sprzęta jestem MEGA zadowolony, już na pierwszej jeździe czułem się jakbym od zawsze nią jeździł (1,5 sezonu na F2 wróciło od pstryknięcia palcami). Jest elastyczniejsza z dołu niż r6/ninja. Gdy się wkręci idzie jak szalona. pozycja bardziej na wygodę niż na sport. Ogółem uniwersalny motocykl sportowy ;)