Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2014, 10:35 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam!
Mam problem z roxem wpakowałem do niego
Cylinder Stage6 Sport Pro MKII
Gaźnik Tec Pro Black 21mm
Króciec Tec 21mm
Filtr Revo S-Type
Wydech Stage6 R1200
Wariator Top Racing SV1
Sprzęgło Tec Evo Racing
Dzwon Hebo Manston

a on nie ma siły jechać nie wkręca się na więcej niż 7tyś... chyba że jak ma dupe w górze to sytuacja wygląda następująco muli do 7 przechodzi i od 7 ogień do 13tyś.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 cze 2014, 11:28 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak masz napęd wyregulowany?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 13:50 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
dotarłeś to czy odrazu mu w pizdę dałeś ?
ma 99% regulacja, do tego wydechu twardę sprężyny sprzęgła twarda centralka i rolki 3,5-5 g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 10:49 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Nie był odrazu ogień ten cylinder nie ma jeszcze nawet z 15km tylko pare razy zdarzyło się że przekroczył te 7 tys jak jechałem i pizda.

Rolki na wario 3,6 sprężynki na sprzęgle niebieskie i docisk Mallossi czerwony
Próbowałem różne kombinacje i daje to tylko jakiś efekt do tych 7 tyś i cały czas to samo.
Gaźnik wyregulowany poziom paliwa w komorze itd...

Daje mu opór a on ledwo rusza to raz a jak już ruszy to 50km/h i 7 tyś a rusza z 6...

Ciśnienie na cylku 9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 15:25 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
nie za małe te ciśnienie ? 8 bar to jest już gdy cylek się do wymiany tłoka kwalifikuje. Daj mu twardszę sprężynki sprzęgła żeby ruszał z tych 7- 7,5 tyś . Ten wydech naprawdę potrzebuje obrotów, docisk daj malossi +106 % to jest chyba niebieski kolor. ALe najpierw przed taką regulacją radził bym dotrzeć i sprawdzić kompreche wtedy jeszcze raz Pali zawsze od strzała ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 20:41 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Pali na dotyk, ale jak ja mam go dotrzec jak on ledwo jeździ a jak już jedzie to przerywa przy tych 7 tyś... zrobić tak przynajmniej te 250km to będzie masakra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 14:15 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
przerywa ? świece sprawdzałaś ? ja jak miałem walnięta świece to mi tak jakby odcinkę klepało xd zmieniłem na dobrą świece i normalnie sie wkręcał, jak nie świece to gaźnik wyreguluj narazie gaziora potemm napęd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 10:05 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
świece kupiłem nawet 3 na każdej to samo, gaźnik jest wyregulowany a z napędu t oco z tego że zmieniam sprężyne czy rolki jak robi to różnice do póki nie zacznie siędusić przy 7 i tyle.
Dlaczego on nie przekracza 7tyś? moduł jest odblokowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 15:02 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
weź nagraj film jak wygląda ta odcinka przy 7 k rpm. Możliwe że jest uszkodzona fajka, przewód ogólnie zapłon. Albo to coś z regulacją / cylindrem zależy jak to wygląda. Bo jak klepie taką odcinę ewidentną to zapłon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 20:31 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
postaram się coś na dniach wrzucić, jak ma dupe w górze tak jak juz wspominałem do muł do tych 7 tyś ale zaraz je przekracza i ogień zamyka obrotomierz a żeby tak się stało w czasie jazdy to raz na ruski rok....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 0:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
W jakim stanie masz wariator i przeciwtalerz, nie ma progów lub schodków?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 10:42 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Wszystko jest nowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy