Dzisiaj jest 16 sie 2025, 3:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2014, 9:31 
*

Rejestracja: 21 cze 2014, 9:23
Posty: 47
Pojazd: Kymco ZX
Cześć. Kupiłem ostatnio skuter marki Kymco ZX 50 za grosze, ale mam z nim problem, jedzie mi max do 30km/h na prostej a z górki ok. 50-60. Myślałem że to problem z gaźnikiem, bo tak mi mówił kolega, że jest tam coś wygięte, gaźnik wymieniłem, niby była jakaś różnica, ale nie wielka, bo przed wymianą skuter jechał 40 z górki. Co może być tego przyczyną, że skuterek mi tak zamula? Może są założone jeszcze jakieś blokady? Coś w silniku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 cze 2014, 10:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Jaki przebieg skuterka ? Standardowo zajrzyj pod dekiel przekładni , sprawdź w jakim stanie pasek , wariator , rolki , sprzęgło , dzwon :) Jak by co to mam trochę części na sprzedaż z Zx pisz na Pw :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 11:13 
*

Rejestracja: 21 cze 2014, 9:23
Posty: 47
Pojazd: Kymco ZX
Skuter z przebiegiem 19tys. km. Został w nim wymieniony cały napęd (wariator, pasek, sprzęgło), ale niestety nie wiem czy były wymieniane jakieś części silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 11:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Przebieg duży więc coś raczej z cylindrem. Ale spróbuj wyczyścić filtr powietrza i naregulować gaźnik.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 13:04 
*

Rejestracja: 21 cze 2014, 9:23
Posty: 47
Pojazd: Kymco ZX
Filtr jest nowy, więc jest czysty, a gaźnik wyregulowany, czyli pozostaje tylko wykręcić cylek i go sprawdzić, albo może jakaś blokada została tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 13:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Miałbyś np. moduł zablokowany to by ci jechał max 50 a nie 60. Możesz mieć słabą kompresję, możesz ją sprawdzić manometrem. Odkręcasz świecę przykręcasz manometr i kręcisz silnikiem.
Lecz manometr nie raz nie daje 100% pewności. Ja miałem wżery w cylku za oknem wydechowym i kompresja była bardzo dobra. A osiągi słabe. Manometrem możesz sprawdzić z ciekawości jak nie masz czasu na rozkręcenie cylindra. Lub na szybko możesz odkręcić wydech i sprawdzić pierścienie, lecz uważaj by nie wpadło ci nawet ziarenko piasku do cylindra bo to może go uszkodzić.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 18:07 
*

Rejestracja: 21 cze 2014, 9:23
Posty: 47
Pojazd: Kymco ZX
Niestety, ale nie mam czegoś takiego jak manometr, ale czytałem na internecie, że można sprawdzić inaczej kompresję, czyli używając palca, ale mi się wydaje, że takie sprawdzenie kompresji palcem na oko nic nie da. Zapomniałem dopisać, że gdy odkręcałem stary gaźnik, żeby założyć nowy, to zobaczyłem, że uszczelka pomiędzy krućcem a gaźnikiem jest pęknięta i jest przykręcona byle jak (na ścisk) do gaźnika. Zastanawiałem się jeszcze dlaczego wycieka mi paliwo z gaźnika, przejechałem palcem pod tą uszczelką, a palec cały od paliwa. Czy może być pęknięta uszczelka przyczyną tego, że skuter nie ma tyle mocy co powinien? Tzn, że ciągnie lewe powietrze? Mam zamiar dać tam zamiast tej uszczelki podeszwę od laczki :D Chyba powinno być wtedy ok, co nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 18:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Kup normalny oring to kosztuje grosze przecież . Nie warto kombinować.

Możliwe że ciągnie lewe powietrze i może to być przyczyną.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 11:49 
*

Rejestracja: 21 cze 2014, 9:23
Posty: 47
Pojazd: Kymco ZX
A więc tak. Kupiłem od kolegi uszczelkę i zamontowałem ją, jednak problem nie zniknął, dalej skuterek ma mało mocy. Przynajmniej już paliwo nie wycieka :D A może być tak, że na module jest blokada na obroty, bez prędkości? Czuję jakby skuter nie wchodził na max obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy