Dzisiaj jest 06 lut 2025, 10:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2014, 17:05 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
nie pytam sie co mam kupić chociaż dzięki za rady, gdybym miał tyle kasy to już bym śmigał na wale top racing i cylku 90cc z kutym tłokiem :) pytam tylko gdzie moge jeszcze taki dostać albo kiedy mieloch będzie miał dostawe tego, czy jakoś sie z nimi skontaktować żeby go zamówili?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 cze 2014, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Najpierw zainwestuj w wydech.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 16:15 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
najpierw to kupie nowy cylinder bo co mi po wydechu jak nie mam żadnego cylindra aktualnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 19:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Coś cudujesz z tym tuningiem, wkładasz cylek racing do seryjnego skuterka i się dziwisz że go zatarłeś,kup sobie na razie jakiś cylek seria lub sport aż ogarniesz kasę na resztę gratów do racinga, wydech ,gaźnik,wał łożyska, jeśli znów włożysz tego airsala czeka cię to co poprzednio[fajnego masz mechanika że nie ogarnia podstaw tuningu]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
hondacre pisze:
moim zdaniem to przez jakieś brudy w silniku, cały czas było słychać jak jakieś kulki tam latają i nawet kiedyś się zablokował po podejrzewam że coś wpadło pomiędzy jakąś zębatke. Jestem pewien że to ta przyczyna. Gaźnik dellorto 17,5 wydech z dyfuzorem fabryczny tylko że bez siatek w środku, a w silniku wszystko w oryginale, gaźnik był dobrze wyregulowany więc nawet nie było możliwości żeby coś się stało przez gaźnik tym bardziej że mam dużo dysze.



Hahaha, gaźnik 17,5 do racinga - tego jeszcze nie było. Przy tym cylku minimum to 21mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 22:23 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
co ty nie powiesz, a i wracając do wcześniejszych wpisów, racing i sport to jest dokładnie to samo i nie, jak kupuje racing to nie musze od razu wszystkiego wymieniać typu wał, ukłąd wydechowy itp sport od racing różni się tylko tym że jeden ma 1 a drugi 2 pierścienie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 23:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Rozbawiłeś mnie do łez ,nara ,opuszczam ten temat bo szkoda zachodu żeby ci to tłumaczyć,jak cie stać na cylki za ponad sześć stów to kup hurtem z trzy to może ten sezon objeździsz przy takim toku rozumowania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 19:42 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
po za jakością co za różnica jest czy jest 1 czy 2 pierścienie? kupuje taki bo sam sobie na niego zarobiłem i zawsze od czegoś trzeba zacząć a nie chce teraz marnować kasy na jakiś cylinder za 50 zł, wole teraz kupić lepszy i za miesiąc jeszcze coś włożyć w ten silnik, o to mi chodzi. A to że mam gaźnik 17,5 to odrazu nie świadczy o tym że sie nie znam na tuningu bo znam 2 osoby które wkładały 70 i 90 do seryjnych silników z seryjnymi wydechami i jeździli tam przez 2 lata aż ich nie sprzedali więc pozdro ;) ps nie jeżdże chińskim skuterkiem i dobry mechanik nie musi wiedzieć jak tuningować am6 ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 19:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Daj znać jak znów padnie ten cylek :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 19:56 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
Bym ci coś powiedział ale szkoda moich nerwów. Ja wiem z jakiej przyczyny się zatarł i nie dlatego że był za słaby gaźnik, że nie wpierdoliłem w silnik 2000zł ani nie kupiłem wydechu od cr 500, bardzo dobrze wiem ile jeszcze pojeżdże na tym cylindrze aż czegoś nie będe musiał wymienić bo nie mam 15 lat tak jak zapewne ty :) więc jak chcesz sie tak wychwalać co czym ty nie wiesz to zapraszam gdzie indziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 20:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
hondacre Nie rozumiem tutaj jednego. Chcesz żeby ktoś Ci doradził ,logujesz się na forum , piszesz posty , a potem gdy ktoś Ci doradza ty wszystko nagle wiesz lepiej. Po co w ogóle się pytałeś skoro wiesz wszystko lepiej ? Szczerze to też jestem ciekaw kiedy znów napiszesz na tym forum z kolejnym problemem :)

Żeby nie robić off topu , to napiszę że polecam Ci w jak najbliższym czasie zabrać się za resztę podzespołów twojego silnika lub najpierw o nich myśleć a potem dopiero o cylindrze :>

Nie wiem czy chciałeś zabłysnąć wiedzą czy coś ale jeśli tak to Ci się to nie udało.

PS. N0ooRt nie ma 15 lat :>

Tyle z mojej strony , pozdrawiam.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 20:52 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
Nie chciałem zabłysnąć, poniosły mnie nerwy bo to temat o tym co trzeba zrobić aby oddać cylinder na gwarancje :p ogólnie to wiem że jak sie robi tuning cylindra to też trzeba wymienić inne części. Ale ten cylinder sie zatarł bo nie miał chłodzenia niewyjaśnionych przyczyn płyn nie docierał do cylindra chociaż wszystko było podłączone i nigdzie nic się nie zatkało bo po zdjęciu wężyków cały płyn swobodnie wyleciał. A wał, korbowód i jakieś dobre łożyska mam zamiar kupić pod koniec sierpnia. Ogólnie to też dzięki za rady ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie rozumiem takich ludzi ,unoszą się honorem gdy wytkniesz mu błędy ,takie jak w tym przypadku,,zatartego. cylka nie zareklamujesz bo niby na jakiej podstawie,,mechanik wystawi ci opinie na temat przyczyn zatarcia cylka?,i co napisze" ja mechanik głąb włożyłem cylek racing do seryjnego napędu skutera za zgodą właściciela skutera ktorego wiedza na temat tuningu jest na moim poziomie czyli żadna, bez przeprowadzenia potrzebnych w tym przypadku modyfikacji",weź się człowieku nie ośmieszaj bo każdy sklep po zareklamowaniu cylindra i opisie zatarcia w odpowiedzi zabił by cię śmiechem,,czekam z utęsknieniem na kolejny twój temat na temat tego nowego cylindra.ps, 15lat skończę za 2lata :| :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:23 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
o to pytałem, czy próbować oddawać czy nie, następny temat to będzie o tym jaki wał z korbowodem kupić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja sporta składałem 1rok,kupowałem nowe graty i na półkę,gdy miałem wszystko wtedy dopiero składałem,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:36 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
U mnie jest tak że mi zależy na czasie, gdybym to robił tak na boku to też bym sobie mógł tak zbierać jak ty ale niestety to jest mój jedyny motor i jest mi bardzo potrzebny więc musze szybko kupić zamiennik :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja też przez ten rok jeździłem na serii a kusiło żeby coś już zmodyfikować ale wytrwałem aż miałem kompletny setup,,na tym sporcie śmigam bezawaryjnie 3rok ,jedynie rolki zmieniam i gaźnik włozyłem 19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 22:24 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
Mi przez ten gaźnik nic sie nie stało ale wole nie ryzykować i włoże 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 0:24 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Cylinder zatarł się na 99% przez brak lub nie prawidłową regulację gaźnika.

Oczywiście możesz złożyć reklamację zgodnie z regulaminem sklepu.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 16:44 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 14:16
Posty: 45
Pojazd: honda CRE 50
Nie zatarł się przez złą regulację gaźnika tylko przez brak chłodzenia gdyż płyn chłodniczy nie dochodził do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy