Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2014, 13:17 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam chcialbym jak najlepiej wykorzystac moc skutera I regulowac naped skuter to zumico eos wydech I gaznik seria dysza 68 teraz mam 4g i seryjny wario i sprzeglo max obroty to 7rpm na stopce prawie 10 przy 7rpm mam predkosc 60-65 km przebieg 2tys km mieszanka odkrecona 1-1,5 obrotu a dlaczego po gwaltownym dodaniu gazu jest mol i rusza po 3-4sek prosze o pomoc Jamie rolki sprezynki dac itd


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 cze 2014, 13:49 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Podobno w tych skuterach sprawdzają się najlepiej rolki 5.5g jednak czy to prawda to sam nie wiem bo dopiero zamierzam ten eksperyment przeprowadzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 16:56 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Czesc ja testowalem 4 g - wył i nic wiecej fakt przyspieszenie lepsze ale pasek sie slizgał na 4,5 g jest dobrze lecz do 30 km jakby muł nie wiem czy nie slizga sie pasek vmax 65-67 km/h teraz dałem 5 gram zobaczymy co z tego bedzie a co u ciebie z tym 5,5 gram ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 20:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jaką masz wersje skutera, 2T czy 4T?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 13:48 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
eos 2t przecież piszę w dziale dla 2t czyli na pewno nie mam 4t :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 17:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spoko, chciałem się upewnić, bo różnie bywa :). Więc zacznijmy od najważniejszego w poprawie osiągów, a mianowicie wymiana tłumika. Po tym zabiegu poczujesz dopiero różnicę. Na seryjnym, wymianą rolek nic nie wskórasz. Druga sprawa to gaźnik, im większa gardziel, tym lepiej dla Ciebie. Jak juz wszystko ładnie zestroisz ze sobą to wtedy bierzesz się za regulację napędu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 16:29 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Dobra to jaki wydech polecacie do mojego skuterka do poj 50 jak i 70 bo chce zmienić w przyszłosci , dodam ze na tłumik mam 300zł mogę kupić nawet uzywkę ale dodam ze ten co ja mam tłumik od eosa on nie jest blokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 9:51 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Jeszcze się nie zabrałem za zmianę rolek bo muszę kupić blokadę tłoka gdyż nie mam żadnych blokad do wariatora. Ostatnio odkręcałem go za pomocą klucza wsadzonego do środka. Ja też bym z chęcią wymienił tłumik, ale wtedy to zacznie palić i to zapewne sporo. Teraz wychodzi mi spalanie około 3.3l/10km. Yoemaster podaj oznaczenie swojego silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 19:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak wstawisz sportowy tłumik do serii to wcale Ci nie wzrośnie spalanie jak nie będziesz piłował silnika na najwyższych obrotach. Ostatnio w sobotę zrobiłem jakieś 75km i mi spalił jakieś cztery 4l paliwa, tylko był "kating". Jechałem ciągle pod górkę i to dosyć stromą, starsze osoby prowadziły rower, na końcu drogi asfaltowej jeszcze bardziej stromo drogą kamienistą, gdzie v-max wynosił 25km/h na pełnej manetce. Mam tłumik Tecnigas Next-r, reszta seria. Na full oryginale palił mi 3.5l/100km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 19:47 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Ze stockowym tłumikiem nie da się nic zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 22:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Fabryczny tłumik jest do kitu, ja miałem pseudo-sport w zestawie, cały w chromie i po wydłubaniu zwężki w kolanku dało to jakieś 5-7km/h więcej. Wymieniłem na sporta i jest przeskok z sandałów, na obuwie taktyczne:D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
I jak zainstalowałeś 5g ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy