Dzisiaj jest 01 gru 2024, 5:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2014, 20:41 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
Posiadam piaggio zip 2t 50 cat wszystkie części seria.
Problem jest taki:
Skuter z łatwościom osiągał 90km/h teraz jest to nie całe 80km/h.
Kolejnym problemem jest bardzo słaba moc, skuter ładnie się rozpędza lecz nie mam mowy o spaleniu gumy na ulicy.
Co możecie poradzić w takiej sytuacji ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 cze 2014, 12:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Zmierz kompresje ,a najlepiej wyciągnij cylinder i zobacz w jakim jest stanie.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 18:43 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
Mechanik (znajomy) stwierdził po sprawdzenie czymś tam, że kompresja jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Jak sprawdzał manometrem to ok ,a jak sprawdzał palcem to propsy dla niego.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 19:24 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
Manometrem.Dobra zmienie deko treść pyta:
Na jakie części zmienić obecne, żeby to szło jak szatan.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 19:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Zależnie od budżetu i przeznaczenia sprzętu.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 20:44 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
Około 400zł. Części mogą być używane, nie musze też kupywać wszystkiego od razu. Przeznaczenie to raczej użytek własny dojechać tu i tam, zależy mi przede wszystkim na sporej mocy i dobrym przyśpieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 9:52 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Gaziorek 17,5mm Dellorto, wario Top Racing NG i wydech Tecnigas Next-R i Ci pięknie będzie latać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 10:50 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
W skuterze delorto 17.5 jest montowany seryjnie więć już go mam. A nie lepszy byłby wariator malossi multivar ?

-- 28 cze 2014, o 10:50 --

A i jeszcze czy ten by pasował http://olx.pl/oferta/tlumik-tecnigas-ne ... 1a64b2b015 ?
Musi być w nazwie piaggio gilera czy ten co pisze np. bws booster keeway też będzie pasować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 0:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Musi być Piaggio/Gilera/Aprilia (ale na silniku P/G właśnie), bo np ten co podałeś to pod Minarelli Horizontal jest. Multivara nie bierz, pogarsza osiągi.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Komor pisze:
Musi być Piaggio/Gilera/Aprilia (ale na silniku P/G właśnie), bo np ten co podałeś to pod Minarelli Horizontal jest. Multivara nie bierz, pogarsza osiągi.


Co ty gadasz ? Pogarsza osiągi ? Topowe i najczęściej wybierane wario.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 0:44 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Poczytaj sobie opinie o nowym Multivarze. Topowe? Nawet stare modele Multivara w testach średnio wypadały. Nie znasz tematu kolego to się nie wypowiadaj :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 9:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Temat znam. Z topowe to przesadziłem bo topy to overrange i r/t ,ale multivar to dobre wario.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 11:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to widocznie nie znasz bo nie wiesz co mówisz, poczytaj to i owo to się dowiesz i przestaniesz gadać głupoty. Masz tu jeden z testów: testy-czesci-sportowych-by-sopel-t123073.html




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 22:46 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
Ok udało mi się wyhaczyć tecnigasa używanego za 110 zł i piwo od znajomego.W końcu nie wiem jak z tym wariatorem ? Którego powinienem wziąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 0:01 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Top Racing NG, najlepsze wario poza R/T i MHR.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 21:25 
*

Rejestracja: 16 sie 2012, 20:20
Posty: 52
Pojazd:
OK mam już założonego tecnigasa next r tylko jest taki problem , ,że po zmianie z seryjnego strasznie słabo wkręca się na obroty i vmax spadł do 60 km/h(wcześniej było 85).Co muszę zmienić lub wyregulować ?

-- 16 lip 2014, o 21:25 --

Ok poradziłem już z tym sobie wyjąłem 2 rolki i jest ok.

-- 16 lip 2014, o 21:25 --

Tzn 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy