Dzisiaj jest 24 lut 2025, 10:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2014, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 18:09
Posty: 82
Pojazd: Yamaha Aerox
Siemanko
Mam roxa 2003r i w nim :
wariator polini sc
sprzeglo tec evo racing
dzwon malossi
pasek malossi kevlar

Zamierzam kupic:
gaznik dellorto 19mm
cylinder stage6 streetrace 70cc
wydech stage6 pro replica

Czy to bedzie dobrze lecialo czy cos zmienic ?


Dzieki z gory i pozdrawiam :twisted:




_________________

Wiara gwarancją wygranej!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 cze 2014, 0:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pasek kevlarowy wywal. Tak samo jak i wywal z tego setu Streetrace, to jest szajs okropny. Lepiej weź DR Evo albo Top Performances Trophy. No i gaźniczek mógłbyś wrzucić 21mm. I sprawdź w jakim stanie wał, łożyska i czy korbowód nie lata góra-dół.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 9:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Pasek kevlarowy wywal. Tak samo jak i wywal z tego setu Streetrace, to jest szajs okropny. Lepiej weź DR Evo albo Top Performances Trophy. No i gaźniczek mógłbyś wrzucić 21mm. I sprawdź w jakim stanie wał, łożyska i czy korbowód nie lata góra-dół.




x2 tak jak kolega wyzej; 19mm tez może byc sam mam, ale na 21mm bedzie na pewno o wiele lepsze chłodzenie i przepływ miesszanki kosztem niewielkiego wzrostu spalania. Co do dcylindra to takze bym brał albo DR albo TOP-a jednak sam posiadam Malossi Sporta i nie mogę złego słowa powiedzieć

-- 30 cze 2014, o 09:34 --

P.S.Streety sa xle spasowane dlatego wszyscy je odradzaja, bo po prostu szybko się zacierają.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 11:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 18:09
Posty: 82
Pojazd: Yamaha Aerox
A jeżeli nie mam albo nie chce wydawać tak dużo kasy to moge kupic sam cylinder malossi sport 70 czy i tak do 70cc trzeba cos dokupić?




_________________

Wiara gwarancją wygranej!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 11:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Dawid Szafraniec pisze:
A jeżeli nie mam albo nie chce wydawać tak dużo kasy to moge kupic sam cylinder malossi sport 70 czy i tak do 70cc trzeba cos dokupić?



Gaźnik ja bym na samym początku zakupił, bo to podstawa i jeszcze łożysko igiełkowe MHR lub polini Evolution, chybaze stare jest dobre i chcesz trochę zaryzykować no i łożyska na wale, chybaze twoje stare nie hałasują




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 12:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Do 70 podstawa to wlasnie gaznik jak kolega wyżej napisał no i wydech jeszcze. I oczywiście sprawdzenie stanu walu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 18:09
Posty: 82
Pojazd: Yamaha Aerox
a jeżeli nie będę kupował cylka 70 to wystarczy wydech ? czy tez gaźnika 17,5 np? wydech interesuje mnie tecnigas next r




_________________

Wiara gwarancją wygranej!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 23:53 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Gaziorka do serii cylka też by wypadało zmienić, właśnie na 17,5mm. Bierz Next-R, bardzo dobry wydech do serii.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Części, które posiadasz są w porządku, resztę setupu poleciłbym Ci:

Cylinder: Top Performance Trophy 70
Gaźnik: Tec Pro Black Edition 21mm
Wydech: Stage6 Pro Replica/ Giannelli Reverse Kevlar
Łożyska: NTN Metal ( odradzam SKF obecnie to badziewie )

Mimo wszystko przy inwestycji w silnik wolałbym wymienić łożyska, nawet we własnym garażu można to zrobić, jeżeli nie masz dużej wprawy poproś kogoś, kto się na tym zna, chyba, że masz minimum umiejętności manualnych, to wtedy możesz wymienić łożyska sam. Oczywiście wał należy również sprawdzić, jeżeli jest w dobrej kondycji, to może zostać, ale łożyska bym wymienił, aby w przyszłości nie wiązać dużych kosztów z remontem.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 8:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Łożyska: NTN Metal ( odradzam SKF obecnie to badziewie )

Odnośnie SKF to ja kupiłem (wraz z uszczelniaczami) po taniości chyba 1,5 lub 2 lata (zakładałem troszke później zima) temu w Niemczech w serwisie Yamahy, mają już przejechane z 1500km i nic nie słychać wszystko jest ok. Wypowiadam sie jedynie z mojego doswiadczenia, bo nie zajmuję się na codzień składaniem silników tak jak przedmówca, takze nie mam ciagłej styczności z produktem i nie mam możliwości zaobserwowania spadku jego ogólnej jakości. Także, żeby nie ryzykować to ja bym jednak wziął łożyska KOYO z luzem C4 w koszyczku metalowym (co prawda mając teflonowe są mniejsze opory, ale jak będa juz w stanie agonii to nie będzie ich słychać i po prostu posypią sie niepostrzeżenie i wyrządzą wiele szkód




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 11:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tzn. powiem Ci tak, że wiele silników składałęm na SKFach bo uważałem je za najlepsze, ale ostatnio coś się dzieje z nimi, mój silnik się sypnął po 400km przez te łożyska, kolegi apkę składałem na full sporcie i zrobił nie całe 1k km i też padły, następny przypadek Sr Morini na full racingu, łożyska SKF- padły po 2 dniach, jeżeli wymieniam łożyska na wale, to wał idzie do zamrażarki na 24h, łożysko wbijam tulejką metalową + podkładką drewnianą używając gumowego młotka ( twardego ) i zawsze bez problemowo wchodzą, następnie 2 łożysko tak samo, umieszczam wał, skręcam, uszczelniam silikonem, silnik gotowy, następnie wiadomo cylinder i te sprawy, każdy silnik składam tak samo, zaczynając od mojego i wszystkie na skfach się sypią teraz.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 12:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Nie chce mi sie wierzyć, zebyś źle składał, więc załóżmy, że to wina kiepskich łożysk. A co do KOYO, to mia łem takie wczesniej po przebiegu 13k DR Evolution+komin IXIL i tylko jedno szumiało, a drugie było ok, takze wg mnie bardzo dobry produkt




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 23:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Łożyska KOYO są dobrej jakości, miałem z nimi styczność, aczkolwiek bardziej jestem przekonany do NTN obecnie. SKF mnie zawiodło strasznie i odradzam te łożyska, za dużo się silników przez nie sypie teraz.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2014, 8:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Łożyska KOYO są dobrej jakości, miałem z nimi styczność, aczkolwiek bardziej jestem przekonany do NTN obecnie. SKF mnie zawiodło strasznie i odradzam te łożyska, za dużo się silników przez nie sypie teraz.


Miałem KOYO byłem bardzo zadowolony, jeszcze je gdzieś w szafce mam :P Co do NTN to nie miałem stycznosci niestety.
P.S.
Obym wtedy trafił na dobrą partię tych łożysk :cool: co prawda w DE je kupowałem takze nie powinny być lipnej jakości, ale jak mówią pożyjemy zobaczymy :wink:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy