Dzisiaj jest 15 sie 2025, 16:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2014, 18:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Czesc
Mam dylemat ktory wybraz z ponizszych cylindrow do Neosa AC.
-Dr.Evo 70cc
-Malossi Sport 70cc

Jak narazie napalilem sie na Dr.Evo poniewaz slyszalem ze dbrze zgrywa sie z Pro Replica, ktora chce zakupic + tlok werker :) A co powiecie o malossim? jedynie wiem, ze sa juz dlugo uzytkowane i nie ma z nimi zadnych problemow + tlok Vertexa ;)

Jaki gaznik dotego? Chce zrobic troche na kozaku neosika i myslalem nad jakims PWK 21mm czy zwykla 19/21 starczy? Dotego filtr powietrza chcialbym jakis stozek, mega napalony jestem na S6 Double Layer, tylko nie za duzo bedzie on powietrza przepuszczal? Moglby byc jakies problemy z regulacja z nim?
Reszta to wariator Sport Pro i lozyska jakies i krociec prosty by stozek byl nad kolem ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 cze 2014, 6:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz kasiore to brałbym Malossi do tego gazior 21 PWK. Kwestia filtra powietrza to tylko kompletna regulacja gaźnika (czyli z wymiana dyszy głównej i być może dyszą wolnych obrotów). Pomyśl nad tłumikiem, bo on jest najważniejszy przy wymianie cylindra. Pro Replica jest dobra do 70cc ale tych bardziej gównianych. Brałbym S6 Pro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 11:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
No nie powiedzialbym ze gownianych ;) Przy s6 PRO musialbym wymieniac wal, a narazie nie chce pchac sie w takie koszta, bo chce tez nad optyka cos zrobic ;) wymiana dyszy glownej to nie problem gorzej z regulacja, nie bedzie z tym problemow? Bo Double Layer to troche sporty filtr powietrza xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 17:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tłumik nie zepsuje Ci wału... Ale pozwoli wydusić z podanych cylindrów wszystko co mają do zaoferowania, Pro Replica jest dobra do serii i 70cc pseudo-sport. Chcesz wydać kasę na markowe części, więc kup drogo ale dobrze. Nie widzę potrzeby blokowania tłumikiem silnika (takie zabiegi są stosowane fabrycznie). Co do wału korbowego (jak seryjny) to nie odważyłbym się jeździć na tym setup'ie. Filtr powietrza ogarniesz przy regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 21:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
"Tłumik nie zepsuje Ci wału... " tak, ale przy mocniejszym kominie, skuter kreci troche te obroty itd a seryjny wal, nie jest jais extra mocny, wiec raczej przy takim kominie przydalaby sie wymiana :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy