Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2014, 11:28 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 8:00
Posty: 10
Pojazd:
Witam jaki możecie mi polecić cylinder 70 do yamaha aerox tak żeby na tym cylinder poszedł około 100km/h i przy dobrym gaźniku i regulacji itp jakby się jeździło 60-70km żeby spalił 3 max 3,5l na 100km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 cze 2014, 22:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dr Evolution 70- Cylinder
Tec Pro Black Edition 21mm- Gaźnik

Jeżeli skuter ma już trochę przebiegu to zaleciłbym Ci zmienić łożyska na wale, o ile sam wał jest w dobrej kondycji.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 0:35 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja Ci mogę polecić to co kolega wyżej tylko dodał bym jeszcze cylka takiego jak Top Performances Trophy i gaziorek taki sam Teca tylko Red Edition.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 10:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wersja Red i Black edition nie różnią się niczym po za kolorem, więc to kwestia gustu.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 17:34 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 8:00
Posty: 10
Pojazd:
a znacie jaki filmik z youtube z takimi częściami jakim piszecie i jak pokazuje v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 0:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wpisujesz nazwę cyla i masz milion filmików...
Ale co do zmiany na 70 to pamiętaj o zmianie wydechu i kontroli stanu wału i łożysk.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przy 70cc wydech jest potrzebny, bo bez niego nie osiągnie pełnej mocy, ale bez gaźnika większego niech lepiej postawi cylek na półkę, a nie zakłada go nawet.

Kontrolowanie stanu wału i łożysk? :shock:
Czyli wg. Ciebie powinien co chwile ściągać cylinder i sprawdzać wał ?
Sporcik przy seryjnym wydechu może latać i latać, wtedy obrotów dużych nie kręci, więc o łożyska się nie ma co bać, takie rzeczy sprawdza się przy wymianie cylindra, a nie w trakcie jego użytkowania, zakładając cylinder 70cc pierw sprawdzamy stan silnika, czy wytrzyma takie obciążenie, a później montujemy..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 7:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jakub03 pisze:
Przy 70cc wydech jest potrzebny, bo bez niego nie osiągnie pełnej mocy, ale bez gaźnika większego niech lepiej postawi cylek na półkę, a nie zakłada go nawet.

Kontrolowanie stanu wału i łożysk? :shock:
Czyli wg. Ciebie powinien co chwile ściągać cylinder i sprawdzać wał ?
Sporcik przy seryjnym wydechu może latać i latać, wtedy obrotów dużych nie kręci, więc o łożyska się nie ma co bać, takie rzeczy sprawdza się przy wymianie cylindra, a nie w trakcie jego użytkowania, zakładając cylinder 70cc pierw sprawdzamy stan silnika, czy wytrzyma takie obciążenie, a później montujemy..

Chodziło mi tu o najzwyklejsza kontrole stanu wyżej wymienionych części podczas gdy będzie miał silnik rozebrany, a nie o kontrole co chwile :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 8:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Chodziło mi tu o najzwyklejsza kontrole stanu wyżej wymienionych części podczas gdy będzie miał silnik rozebrany, a nie o kontrole co chwile


też tak to odebrałem, ale mniejsza z tym :p
Jakub03 pisze:
ale bez gaźnika większego niech lepiej postawi cylek na półkę, a nie zakłada go nawet.

ja tak bym zrobił, bo nie bedzie odpowiedniego chłodzenia, a gaxnik 12,5 jest nawett za mały do serii.
Jakub03 pisze:
Tec Pro Black Edition 21mm- Gaźnik

Ja osobiście do gaźników tego producenta kompletnie nie jestem pzekonany. Ostatnio kolega sobie takiego zamówił, otrzymał z uszkodzona uszczelką komory pływaka, oczywiście wymienilismy towar, ale porównujac go do Dellorto musze przyznać, ze wykoinanie na korzyść della jednak wyglad zewnętrzny ten tec ma o wiele ładniejszy, kolega miał speeda 2 wraz ze stożkiem i świetnie to wszystko nad przekładnia wygladało :P




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 11:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
U mnie bez problemu śmiga gaźniczek na zaworze Malossi MHR Team VL13 jest prawdziwy potwór, nie miałem z nim żadnych problemów, obecnie również nic się nie dzieje. :twisted:




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy