Dzisiaj jest 16 lis 2024, 18:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2014, 14:26 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Problem i pytanie jest następujące, jak rozłożyć lagi Showa w Speedake, aktualnie wysunąłem uszczelniacz pyłowy (nr. 16 ze schematu), seger (nr. 25 na dole), następnie według schematu mam się natknąć na tuleję (nr. 27), ale wcześniej usuwam uszczelniacz, którego nie ma na schemacie i właśnie widzę białą tuleję i nie wiem jak ją wykaraskać, aby dostać się dalej.

Schemat: http://www.easyparts.nl/showdrawing/158 ... _fork.html

Mój progres; uszczelniacz pyłowy, seger, uszczelniacz:

Obrazek

Dalej w ladze napotykam biały plastik, nie mam pojęcia jak go wyjąć:

Obrazek

Bardzo proszę o pomoc jak rozebrać te lagi.

I jeszcze pytanie; olej czy smar? Wyczytałem, że Showa są smarowane, z moich lag leci olej, ale z górnych szczelin, dlatego moje przypuszczenie, że poprzedni właściciel coś modził i zamiast smaru nawalił oleju.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lip 2014, 7:39 
*

Rejestracja: 16 kwie 2013, 10:55
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Ludix Snake
Hej, mam ludixa ale jak widzę amory są podobne. U siebie zrobiłem tak: Chwyciłem goleń dwoma rękami , zaparłem nogą za półkę amortyzatora i mocno ,energicznie szarpnąłem. Puścił seager który jest za białą tuleją i już wyjąłem całą lagę. Moje amory są smarowe więc przypuszczam Twoje też.

U mnie powyższy schemat zadziałał ale nie wiem jak będzie u Ciebie.




_________________

Airsal T6 70, Laser x-pro, naraku 17,5 , multivar :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 22:33 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Dzięki kolego, jest tak jak napisałeś, a ja podejrzewałem. Ja nic nie szarpalem, przełożyłem oske przez oczko i całość bez większego przykładania siły wyszła do segera, pierścień out i wyszły lagi. Jakaś ofiara nalała oleju i będzie zabawa z usunięciem syfu.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 22:40 
*

Rejestracja: 16 kwie 2013, 10:55
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Ludix Snake
To nie wiem jakim cudem olej się tam utrzymał :) jeśli chodzi o smar to u siebie użyłem Motorex Bike Grease 2000 - jest wyśmienity i ma genialną wręcz konsystencje (dokładnie oblepia i zabezpiecza sprężyny itp.)




_________________

Airsal T6 70, Laser x-pro, naraku 17,5 , multivar :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 23:05 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
W sumie tego oleju dużo nie wyleciało, większość pewnie uszła przy górnych szczelinach lag. Na szczęście środek wygląda dobrze, tylko gumowe tulejki są lekko uszkodzone przy styku lagi. I dzięki za nazwę smaru, bo zapomniałem zapytać :)




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy