Dzisiaj jest 24 lut 2025, 4:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2014, 10:56 
*

Rejestracja: 17 maja 2014, 13:45
Posty: 67
Pojazd: YAMAHA 4BX
Witam rozpołowiłem silnik i sprawdzam wał ma on przejechane 14 tyś km i nie ma luzów góra dół moim zdaniem na boki ma leciutko ale to przecież bez znaczenia bo chodzi pionowo tak?? Pytałem ojca dziewczyny który ma doświadczenie w tych sprawach i mówi ze nie ma potrzeby wymieniać wiec ja was pytam wymienić tylko łożyska na wale czy cały wał chce wsadzić cylek DR Evo 70

a juz mam wsadzone:
Sprzegło Tec evo
dzwon polini speed bell
seria gaźnik ale mam na boku 21 (wsadze dopiero jak będzie cylek 70)
wariator polini hi speed
wydech S6 Pro Replica

Edytuję:
Czy ten wał będzie dobry ???
http://allegro.pl/wal-top-racing-minare ... 79648.html


Ostatnio zmieniony 07 lip 2014, 16:30 przez Neonek94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lip 2014, 13:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dla świętego spokoju, jak już masz silnik rozpołowiony to zmień też wał, będziesz mieć pewność że Ci nie strzeli. Bo na serii może Ci latać i 10k km ale może też 100km.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 17:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Dla świętego spokoju, jak już masz silnik rozpołowiony to zmień też wał, będziesz mieć pewność że Ci nie strzeli. Bo na serii może Ci latać i 10k km ale może też 100km.


Ja mam troszke wiekszy przebieg od kolegi, wał wygląda jak nowy, na Malossim Sporcie mam przejechane koło tys km i wał nie ma luzów jak na razie i jest ok. Takze jesli masz pieniądze to zmieniaj wał, a jesli chcesz zaoszczędzić to nie, bo cylindry klasy sport krecą zbliżone obroty do seryjnej jednostki




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 12:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zależy od regulacji, bo mnie przy moim secie kręci ok 11tys. ale za to osiągi są mega, zwłaszcza przyspieszenie.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 16:13 
*

Rejestracja: 17 maja 2014, 13:45
Posty: 67
Pojazd: YAMAHA 4BX
aha to wymienię żeby nie było niespodzianek a mam kolejne pytanie.
Jak rozkręciłem silnik to są tam plastikowe zębatki np napędzająca pompkę oleju jakim smarem je smarować ??? może być ten zielony wszędzie używany nie pamiętam jak się zwie :)
czy trzeba kupić specjalny przeznaczony do tego ???jak tak to jaki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy