Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2014, 18:32 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Witam!
Posiadam skuter z silnikiem gy6 z cylindrem 80ccm i seryjną głowicą .Podczas jazdy do szkoły zatrzymałem się i ruszyłem ale skuter nie chciał się wkręcić na wysokie obroty. Wcześniej jechał ok 80 km/h z dobrym przyspieszeniem a teraz ledwo co 50. Skuter postał z 30 min i normalnie się wkręcał przejechałem 20-30 m i znowu spadły obroty i nie miał siły jechać? W czym tkwi problem ? Proszę o szybką odpowiedź !.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2014, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:53
Posty: 423
Lokalizacja: Rudna Wielka/Rzeszów
Pojazd: Simson s51
Wydaje mi się że puchnie tłok .




_________________

Router Bassa - sprzedany
viewtopic.php?t=331635&postdays=0&postorder=asc&start=20
Simson S51
simson-s51-kris121-t397143.html
Moje oferty :
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/D5Z9/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 19:51 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
sprężyna centralna traci swoje właściwości bo się grzeje lub jest już zmęczona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 16:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Sprężyna nie ma nic do rzeczy w tym wypadku. Tu jest problem z albo z zaworami albo z cylindrem. Możesz miec za mały luz na zaworach i po nagrzaniu jest za mała szczelina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 16:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Obstawiam albo puchnący tłok, lub źle wyregulowane zawory, tak jak kolega wyżej pisze, metal pod wpływem ciepła się rozszerza i wtedy szczelina między dźwignią klawiatury, a zaworem jest mniejsza, możliwe, że dlatego skuter słabnie.

Puchnięcie tłoka- źle wyregulowany gaźnik, mieszanka stechiometryczna jest zbyt uboga, czyli skuterowi brakuje paliwa, w takim wypadku odczujesz początkowo większą moc, ze względu na dopływ dużej ilości powietrza, ale dzięki temu silnik się szybko grzeje i tłok rozszerza się nadmierne, co może skutkować przytarciem cylindra, a w krytycznym przypadku zatarciem.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy