Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2014, 13:47 
*

Rejestracja: 19 cze 2014, 13:41
Posty: 3
Pojazd: Motobi sprint 2
witam posiadam skuter marki MOTOBI sprint 2 z silnikiem gy6 4t. Mam problem z prędkością ponieważ miałem założony cylinder 50ccm to jechał 35km\h wyminiłem cylinder na 70ccm z głowicą i myślałem że to coś poprawi ale jedzie tylko 50km\h wymieniłem też cewkę zapłonową, świece i gaźnik do gaźnika włożyłem oryginalną dysze 19mm to odzyskał moc ale nadal jedzie 50km\h pomocy co to może być skuter stał ponad 1,5 roku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 cze 2014, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Po 1 : Prędkością a nie prętkością :shock: :mrgreen: :mrgreen:
Po 2 sprawdź czy masz napęd sprawny, rolki może wytarte lub pasek bo wymiany. Sprawdź jego szerokość.
Po 3: Pierwsze słyszę ,że są dysze 19mm ... Seria w 4T to zazwyczaj 0.80 mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 19:35 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Może również być to sprężyna dociskowa, zobacz jej stan.

A moduł masz odblokowany oraz resztę spraw , wariator, gaźnik itp?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 10:52 
*

Rejestracja: 19 cze 2014, 13:41
Posty: 3
Pojazd: Motobi sprint 2
Rolki mam nowe pasek też zawory wyregulowane na 0.08mm spręzyne mam dobrą sprawdzałem moduł wariator i gaźnik jest odblokowany a na dysze wsadziłem 0.93 to była za duża bo mi zalewało świece wiec zamówiłem sobie 0.80mm i 0.85mm która będzie lepsza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zawory na 0.05 zrób , bynajmniej ssący . Dysza co cyla 47mm to 80# na serii i 85# stożek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 7:01 
*

Rejestracja: 19 cze 2014, 13:41
Posty: 3
Pojazd: Motobi sprint 2
zawory ustawiłem na 0.07 ssący 0.08 wydechowy. Dysze zamówiłem 80# i 85# i bede miał ją dopireo w czwartek ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na takim ustawieniu zaworów skuter jest słaby, polecam Ci je ustawić ssący 0.05mm - ściśle ! oraz 0.06mm - ściśle, bądź jeżeli nie masz listka 0.06mm to użyj 0.05mm i ustaw go nie co luźno, ale nie za bardzo, wiem, ciężko ustawić 0.01mm ale te wartości są ważne, a i tylko przypomnę, zawory ustawia się, gdy magneto znajduje się w pozycji T, bo znam takich, którzy robili to bez ustawienia magneta na pozycję T i dziwili się dlaczego nie jeździ.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 9:12 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:26
Posty: 10
Pojazd: Romet 777
Ale to 70ccm jest to zawory chyba powinny mieć większy luz :P




_________________

Romet 777 4t, 50-tka, full seria! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 9:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie, zawory powinny mieć taki luz, zajmuje się tym na co dzień i znam ten silnik od podszewki, wiem jak jeździ najlepiej.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 10:38 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:26
Posty: 10
Pojazd: Romet 777
A ja znam majstra, który też zajmuje się skuterami i mówi, że luz musi być większy ;]




_________________

Romet 777 4t, 50-tka, full seria! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 10:44 
*

Rejestracja: 19 sty 2014, 8:56
Posty: 99
Pojazd: Romet 727 Premium 10
Ja mam cylka 90cc luzy 0.05 i 0.06, przelatane na takim ustawieniu już 2000km i śmiga jak marzenie




_________________

Sprzedam Battlefielda 4 Premium, Minecrafta, Oraz konto steam. Dla forumowiczów niższa cena :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 11:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No właśnie, dla porównania w Quadzie 110cc marki ''marka'' zawory są wg. ks serwisowej ustawione na 0.07 ssący i 0.08 wydechowy z minimalnym luzem tolerancyjnym do 0.09mm, a Ty i Twój majster ustawiacie zawory luźniej, a potem ''skuter nie jedzie, nie ma mocy, nie wkręca się, jedzie maks 50km/h '' więcej majstrów, którzy są mądrzejsi od książki serwisowej i zaleceń producenta, a ludziom za niedługo rowery pozostaną do użytkowania.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy