Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2014, 21:16 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
Witam. Posiadam Rometa 717 4t i zamierzam zwiększyć troszkę jego moc. Romek jest full seria. V-max 75-80 km/h. Zamierzam wrzucić większy cylinder tylko nie mam pojęcia jaki. Proszę o pomoc co wrzucić żeby to się zaraz nie posypało :D



Jestem nowy,przepraszam za ewentualne błędy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lip 2014, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2013, 18:23
Posty: 88
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Peugeot SpeedFight 2 AC
Poszukaj na allegro do 200zł zestaw tuningowy jak się nie mylę : cylinder, gaźnik wariator i inne pierdoły ... ;) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 22:12 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
Posiadam 900 zł na wszystko więc myślę że mogę kupić coś lepszego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2013, 18:23
Posty: 88
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Peugeot SpeedFight 2 AC
Jak sądzisz , ale wątpie czy jest sens tuningować 4- T :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 22:49 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
No przydałoby się troszeczkę więcej mocy :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 23:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To jak masz 900zł to kup silnik od P/G albo od Miny i go przeswapuj i dużo dużo dużo lepiej na tym wyjdziesz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 9:57 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
Wyślij link do tego pliss




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 11:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2013, 18:23
Posty: 88
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Peugeot SpeedFight 2 AC
Link do swapa ? hah ;d musisz poszukać " OLX : P/G Silnik lub AM :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 11:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Najlepiej silnik P/G (Piaggio/Gilera) , ponieważ posiada on dolne mocowanie , podobnie jak chińskie 4t w związku z czym jest przy tym znacznie mniej pracy aby takowy silnik zamontować.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:19 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
To chyba będzie za dużo roboty więc odpada. Myślałem raczej o zamontowaniu cylindra 72 i wszystkie pierdołki potrzebne do niego, żeby się nie posypało :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2013, 18:23
Posty: 88
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Peugeot SpeedFight 2 AC
Więc ja ci polecam;
Lepszy gaźnik do 4 T
Markowy cylinder ( najmocniejszy w swojej klasie wzorując się na opiniach innych http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 0712.bhtml
Jeżeli jest możliwość dokup sobie ssanie ręczne
Wariator malossi multivar (4t)http://shop.mieloch.pl/wariator-malossi-multivar,pZ037298.bhtml
Sprzęgło polini http://shop.mieloch.pl/sprzeglo-polini- ... 7711.bhtml
I masz niezły tuning wystarczy trochę poszukać jak ja to zrobiłem :) , a co do Cylindra 90cc to nie wiem jak w 4t ale bdz musiał zmienić wał koszt 250-300zł jeden z lepszych. Miejszego niż 90cc nie znalazłem , lecz zawsze możesz poszukać koszt takiego tuningu pewnie do 1100=1000zł wyjdzie ;) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 11:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Po co zmieniać wał pod 90cc ? Dużo silników już składałem na seryjnym wale i łożyskach i nie słychać, żeby co kolwiek było nie tak, 4t kręci niskie obroty, 90cc cechują się tym, że mają dużą kompresję, zwłaszcza te z wypukłym tłokiem. Jeżeli skuter nie ma dużego przebiegu i wał jest w dobrej kondycji to możesz zostawić wszystko, ale jeżeli jest już luz góra/dół lub szumią łożyska to wymiana będzie konieczna.

Odnośnie setupu:

Tak jak kolega wyżej, zestaw Tec'a robi robotę, polecam. Radziłbym poszukać innego wałka rozrządu z ostrymi krzywkami, wtedy moc będzie jeszcze większa i skuter będzie miał lepszy zryw.

Wariator: Top Racing SV1
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Docisk: Stage6 Medium
Rolki: 5-6g
Sprężynki: Stage6 Białe
Filtr stożkowy: Vicma AirBox 45*
Gaźnik: BT 18mm, bądź 24mm.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 21:49 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
Wszystko znalazłem oprócz gaźnika.Proszę o link sklepu z mielocha

Na części hajsu starczy ale ile weźmie mechanik za zamontowanie tego wszystkiego wraz z regulacją itp. żeby już wszystko było zrobione ?

-- 17 lip 2014, 22:49 --

I wariator chyba nie pasuje bo to jest chyba do 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2013, 18:23
Posty: 88
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Peugeot SpeedFight 2 AC
z 200-250zł a czasem nawet się trafi do 100zł szukaj kogoś ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 23:05 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
A jaki będzie v-max na tych częściach ? przyśpieszenie do 80 ile sec ?

-- 18 lip 2014, 0:05 --

A jaki będzie v-max na tych częściach ? przyśpieszenie do 80 ile sec ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 9:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2013, 18:23
Posty: 88
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Peugeot SpeedFight 2 AC
O kurva.... koleś nikt ci nie powię v-max z 90cc to pewnie 110v-max conajmiej a do przyś kto wie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 9:36 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
Podacie link do gaźnika bo nie znalazłem. Takie osiągi mi wystarczą tylko jeszcze troszke mi kasy brakuje bo mam tylko 900zł :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 11:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tutaj masz gaźnik Tec'a, gorąco polecam, da się odczuć dużo większą moc na nim, aczkolwiek cena wysoka.

http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-black ... 9285.bhtml

Możesz kupić gaźnik od 2t i wyjdzie taniej, osobiście takiego patentu nie stosowałem, aczkolwiek gdzieś kiedyś ktoś coś mówił, że jeździć się tak da, ale ile w tym prawdy- nie powiem Ci bo nie wiem, nie sprawdzałem tego.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 12:27 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 21:20
Posty: 10
Pojazd: Romet 717 4t
Ten zestaw co podałeś jest naprawdę znakomity ale trochę za dużo by mnie kosztował.


Podasz taki zestaw(niekoniecznie markowe rzeczy) tak do 700 zł żeby wszystko dobrze śmigało ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 15:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cylinder: http://allegro.pl/cylinder-z-tlokiem-90 ... ign=Search

Głowica: archiwum.allegro.pl/oferta/glowica-90cc-tlok-51mm-skuter-4t-139qmb-qma-gy6-i4218043621.html

Gaźnik: http://archiwum.allegro.pl/oferta/gazni ... 91531.html

Do tego wariator WM Motor + sprzęgło WM Motor, albo Top Racing SV1+ Wm Motor sprzęgło, sprężynki miękkie, docisk medium, stożek.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy