Dzisiaj jest 24 lut 2025, 7:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Stage6 Pro Replica czy Tecnigas Next'r do prawie serii?
Stage6 Pro Replica 0%  0%  [ 0 ]
Tecnigas Next'r 100%  100%  [ 4 ]
Liczba głosów : 4
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2014, 21:35 
*

Rejestracja: 19 cze 2014, 16:59
Posty: 15
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: Gilera Stalker
Witam, mam pytanie odnośnie tego jaki wydech wybrać.. mianowicie chodzi mi o Tecnigasa Next'r oraz Stage6 Pro Replica.

Z GÓRY PROSIŁBYM O WYPOWIADANIE SIĘ OSÓB KTÓRE MIAŁY DO CZYNIENIA Z OBA WYDECHAMI..

Więc tak wiem że Tecnigas Next'r jest bardzo popularny i dobrze się sprawuje z seryjnymi silnikami 50cc (też mam takowy) oraz jest niskoobrotowy (to znaczy że ciągnie od samego dołu czy to że mniej katuje silnik?) Wydech wygląda dość solidnie ale nie porywa mnie wyglądem.

Stage6 Pro Replica to wydech który bardzo mi się podoba, ma mocowanie końcówki na sprężyne jak w wydechach wyczynowych ale jest wysokoobrotowy. I tu moje pytanie, Jaki wydech wybrać do Gilery Stalker z 1999r który ma filtr powietrza Stage6 Double Layer i w przyszłości zostaną zmienione rolki wariatora. Czy Stage6 nie będzie zbyt "katował" mojego 50cc wysokimi obrotami i będzie "ciągnął od dołu"? :|


Pozdrawiam Mikołaj/SaNgaRdaLg.




_________________

Przygoda z Gilerą zaczeła się od trzynastych urodzin..
http://forum.mieloch.pl/gilera-stalker-1999-t394666.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lip 2014, 23:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Miałem Pro Replice, teraz mam Next-R. Mam serię cyla i powiem Ci, że Next-R dużo lepiej mi chodzi niż Replica, tak więc polecam Ci Next-R. Co do tego czy wysoko czy niskoobrotowy, to chodzi o to, że wydech osiąga tzw pełną moc przy określonych obrotach. Tecnigas osiąga ją niżej niż Pro Replica w związku z czym cylek nie jest tak zarzynany.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2014, 9:32 
*

Rejestracja: 19 cze 2014, 16:59
Posty: 15
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: Gilera Stalker
Dzięki za opinie Komor, a mógłbyś mi powiedzieć w jakim pojeździe miałeś oba wydechy? ;)




_________________

Przygoda z Gilerą zaczeła się od trzynastych urodzin..
http://forum.mieloch.pl/gilera-stalker-1999-t394666.html


Ostatnio zmieniony 11 lip 2014, 14:39 przez SaNgaRdaLg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2014, 9:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja miałem LEo ZX i Pro Replice, takze niskoobrotowy i wysokoobrotowy wydech. Pod seryjna 50 wolę jednak ZX-a, bo jest o wiele lepszy dół i mniej katuje silnik. Póxniej jak zrobiłem porting okna wydechweo w seryjnym cylku to na ZX były gorsze osiagi jak przy pro replicy. Podsumowujac, jeśli nie planujesz wiekszego tuningu minimum zmiany gaźnika, wariatora a później cylindra to nie radzę brać Pro Replicy. Lepiej cos niskoobrotowego. Zamiast tego Next-R nie chciałbyś moze jakiegoś ZX lub Leo TT? Wg mnie lepsze od Next-R




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2014, 0:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
SaNgaRdaLg pisze:
Dzięki za opinie Komor, a mógłbyś mi powiedzieć w jakim pojeździe miałeś oba wydechy? ;)

Przy Apce SR Factory.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2014, 14:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mam Pro Replice, a next- r regulowałem w Yamaha Why 50 przy seryjnym cylindrze i gaźniku 17.5mm.

Powiem tak, replica przy moim setupie pracuje bardzo, ale to bardzo ładnie, zachwalam sobie ją, ale w seryjnej jednostce ( Kymco ) już gorzej, żeby skuter jakoś jechał, rolki 4g, sprężyna twarda, sprężynki twarde, przy takim zestawieniu w serii poprawiło się przyspieszenie i zlikwidowało muł, aczkolwiek maks. prędkość do 85km/h przy obrotach rzędu 10500. Jak dla mnie przy seryjnym wale i łożyskach przy przebiegu rzędu 10tys. takie obroty źle wpływają na silnik i z czasem nie wytrzyma.

Odnośnie next-r po założeniu i odpaleniu bez regulacji o dziwo fajnie chodził, ładnie pyrkał, ale prędkość maks spadła z 70km/h do 55. Spowodowane było to zbyt ciężkimi rolkami ( 7.5g w serii ), po założeniu rolek 6g, docisku medium, sprężynek medium start poprawił się w duużym stopniu, prędkość maksymalna to 83km/h, więc o 13km/h większa w porónaniu do serii, a skuter nie kręci zbyt wysokich obrotów, co nie wpływa negatywnie na silnik, poleciłbym Ci ten wydech, aczkolwiek przy seryjnej jednostce napędowej bez regulacji się nie obejdzie, zależy od skutera również, bo nie każdy jest tak samo wyregulowany przez producenta, aczkolwiek zx-r jest nie co mocniejszy w seryjnej jednostce, wykresy wykresami, ale w praktyce zx-r jest ciut mocniejszy.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Mam oba wydechy, tecnigasa next-r średnio polecam. Nie jest pokryty NICZYM, który miałby zapobiegać korozji, no chyba, że wybierzesz wersję w chromie. Ponadto po 2k przebiegu uszkodziła mi się końcówka tłumiąca, mianowicie w środku mocowanie pękło i środek wypadł. Na szczęście tecnigas uznał gwarancję ;)
Co do osiągów przy serii 50cc były wspaniałe, dały wzrost osiągów o 10km/h, najbardziej przyspieszenie.

Przy 70cc pro replica pod każdym względem dyskwalwikuje tecnigasa osiągi spoooooro lepsze na s6.




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:26 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Stage6 pro replica jest to wysokoobrotowy wydech wiec przy wysokich obrotach uzyskuje swoja najwieksza moc. Nadaje sie do serii jak i do czegos mocniejszego sporta, ja posiadam ja w aprili sr (p/g) i jestem bardzo zadowolony, Piekny wygląd i dzwięk nie jest trudna w regulacji tak jak inni pisza wystarczy dac na poczatku wieksza dysze od seryjnej o 5-10 , lekkie rolki 3,5-4,5 gram i srednia centralke oraz twarde sprezynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy