Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
Witam, mam do was takie pytanie w sprawie setupu. Chciałbym zrobić swojego TGB 101s pod przyśpieszenie, a więc :
Jaki wariator, rolki i sprężynę centralną?
Jaki wydech?
Ps. Nie chciałbym żeby v-max ucierpiał.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lip 2014, 21:17 
*

Rejestracja: 02 kwie 2014, 14:12
Posty: 24
Lokalizacja: Ozorków
Pojazd: TGB303rs
Cylek 70 albo 80 wriator jakis sprzeglo wal xD Spezyna twarda i rolki lekkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
No właśnie nie chce wymieniać cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 0:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydech jak chcesz to mam do sprzedania Big One Racing II, idealny pod serię. Polecam Ci też Tecnigasa Next-R i Yasuni Z. Kup też wariator, np S6 Sport Pro albo Top Racing NG.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 11:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Nower303rs pisze:
Cylek 70 albo 80 wriator jakis sprzeglo wal xD Spezyna twarda i rolki lekkie.


Nie ma cylków 80 do 2T...

Rolki ani centralka nie dadzą nic.


Zmień cylinder/wydech/gaźnik/wariator i przełożenia jeśli masz blokowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
Myślałem nad takim setupem :
Wario S6 pro + rolki 3.5 gram i centralka z 50-60%,
Wydech S6 Pro Replica,
Gaźnik Hebo Racing 21mm. Co wy o tym myślicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Proponuję Ci taki setup do serii cylindra:
wydech: tecnigas next-r/leovince zx/leovince tt
wariator: stage 6 sport pro
sprzęgło: polini for race 3g
dzwon: polini bell
gaźnik: dellorto 17,5

I masz bardzo dobrze przyspieszający skuter i v-max licznikowy 90km/h (jeżeli nie masz tzw. blokowanych przełożeń)
Miałem do czynienia z tecnigasem next-r w TGB, więc podam Ci nalepszą regulację napędu:
rolki: 5 gr
centralka +20%

Co do dyszy głównej myślę, że 65-70 powinna być odpowiednia.




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2014, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
Dziękuje NaidiX za propozycje i regulacje napędu.
A nie lepszy Stage 6 pro replica od tych wymienionych wydechów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 0:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie, Next-R idealnie się pod serię nada.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
dziękuje bardzo Komor za odpowiedź :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Nex jest słaby...
Ja bym kupił pro replice lub laser x pro. Choć laser by miał największą moc na niskich i średnich obrotach a S6 na wysokich.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
też bardziej myślałem nad S6 PRO Replica, bo bardziej wole wysokie obroty :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Bierz pro replice :D
W przyszłości jakbyś chciał zmienić cylek to next-r będzie słaby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
Wybór pada na S6 pro replice :) do tego wario s6 sport pro, rolki z 3.5 grama, centralka z 50-60%, dzwon S6 wing cooler i MOŻE sprzęgło S6 sport pro :) Dziękuje wam bardzo za pomoc :D
PS. Co daje sprzęgło z odpowiednimi sprężynkami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 1:21 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Powiem Ci że miałem S6 Pro Replicę przy serii i mam Next-R, bo Replica po prostu była słabsza. Po założeniu Next-R lepsze przyspieszenie odczułem i lekko większy vmax. Next-R to wydeszek stworzony do 50 seryjnych, ale 70 sport też uciągnie. Pro Replica to wydech, który da radę wyregulować pod serię cyla ale ze względu że jest to wydech wysokoobrotowy to szybciej zajeździsz seryjny cyl i dlatego Replikę lepiej montować pod 70 niż pod 50.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 10:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
Skoro Next-R pod 50, to wybór pada na Next-rke :)
A Next-R to wysokoobrotowiec ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 12:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Nisko, do ok. 50 się jakoś zbiera potem już wolniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 0:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Niskoobrotowiec, spokojnie i ponad 50 się ładnie zbiera :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 0:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2014, 20:49
Posty: 30
Pojazd:
Dziękuje bardzo :) A powiecie mi co daje to sportowe sprzęgło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 15:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Daje Ci ono lepszy start.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy